برگزاری سمینار آموزشی "هوشمندسازی و ریزشبکه های برق" توسط پروفسور شاهیده پور

سمینار آموزشی دو روزه "هوشمندسازی و ریزشبکه های برق" توسط پروفسور محمد شاهیده پور در تاریخ 27 و 28 اردیبهشت ماه 95 در تهران به همت انجمن انرژی ایران برگزار می‌شود.
برگزاری سمینار آموزشی "هوشمندسازی و ریزشبکه های برق" توسط پروفسور شاهیده پور
تاریخ : ۱۳۹۵/۰۲/۰۵



به شرکت‌کنندگان در دوره، مدرک معتبر از طرف انجمن علمی انرژی ایران و گواهی شرکت در دوره با امضای پروفسور شاهیده پور اعطاء خواهد شد . این کارگاه به صورت فارسی ارائه می شود.

گفتنی است پروفسورشاهیده‌پور از دانشمندان برجسته جهانی و استاد دانشكده مهندسي برق و مدير مركز نوآوري دانشگاه ايلينويز آمريكا است. ایشان مولف 6 كتاب مرجع و بيش از 400 مقاله بین المللی است. وی دارای ده ها جوایز متعدد بین المللی بوده و عضو هيات مديره انجمن IEEE است و همچنین سردبير نشریه هوشمندسازی IEEE است.

وی عضو کمیته مطالعات ریزشبکه‌های سازمان ملل بوده و بیش از هفتاد قرارداد پژوهشی در کشورهای مختلف دنیا اجرا کرده است.  ایشان عضو فرهنگستان مهندسی ایالات متحده آمریکا (که به سرآمدان حوزه مهندسی دنیا تعلق می گیرد) است.

پروفسور شاهیده پور به مدت 30 سال استاد دانشگاه معروف ایلینویز آمریکا بوده و تاکنون بیش از 50 پایان نامه دکتری و 30 پایان نامه فوق دکتری را راهنمایی کرده است.

وی علاوه براین مدیر و پایه گذار مرکز تحقیقات و تکنولوژی و کاربرد شبکه هوشمند با حمایت وزارت انرژی آمریکا و پایه‌گذار مرکز تحقیقات کاربرد انرژی های نو برای بقای بشریت در آمریکا است.

برای شرکت در دوره و آگاهی از اطلاعات بیشتر به وب سایت این سمینار به آدرس www.sg-mg.com مراجعه نمایید.

در این کارگاه آموزشی، پروفسور شاهیده پور ضمن معرفی مبانی اصلی هوشمندسازی شبکه های برق و ریزشبکه ها، نحوه پیاده سازی آن در شبکه برق را ارائه خواهند کرد . سرفصل ها و جزئیات برگزاری این دوره در قابل پیوست قابل مشاهده است.

مشاهده فایل پیوست



امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.