تسهیلات ویژه اعضا برای حضور در پنجمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی انرژی خورشیدی

پنجمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی انرژی خورشیدی روزهای 27 لغایت 30 مردادماه سال جاری در دانشگاه تهران برگزار می شود.
تسهیلات ویژه اعضا برای حضور در پنجمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی انرژی خورشیدی
تاریخ : ۱۳۹۷/۰۴/۳۱





پنجمین کنفرانس و نمایشگاه بین ­المللی انرژی خورشیدی روزهای 27 لغایت 30 مردادماه سال جاری در دانشگاه تهران برگزار می­شود.

این رویداد با هدف تشویق دست اندرکاران و فعالان مراکز علمی به تولید فناوری، تقویت بنیه اقتصاد درون‌زا و انتقال تکنولوژی در حوزه انرژی­های نو برگزار شده و با عنایت به حضور شرکت­های داخلی و خارجی در این رویداد و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای بازدید مدیران ارشد و فعالان مراکز علمی در سطح بین المللی، هماهنگی‌های لازم برای تسهیل حضور شرکت‌های عضو در نمایشگاه بعمل آمده است . با رایزنی های صورت گرفته توسط سندیکای صنعت برق، اعضای محترم می­­توانند از تسهیلات ویژه به شرح زیر استفاده کنند:

اختصاص 20 درصد تخفیف ویژه اعضای سندیکا برای رزرو غرفه مستقل

مبلغ قابل پرداخت برای اعضای سندیکا هر متر مربع : 150 هزار تومان (به انضمام 9درصد ارزش افزوده)

از اعضای محترم سندیکا دعوت می­شود در صورت تمایل به حضور در نمایشگاه، با تکمیل و ارسال فرم ذیل به شماره فکس 66944967 مراتب آمادگی خود را به سندیکا اعلام فرمایند. همچنین برای کسب اطلاعات تکمیلی علاوه بر مراجعه به وبسایت کنفرانس به آدرسwww.solariran.ir ، تماس با ستاد برگزاری نمایشگاه به شماره تلفن 66488815-021 (خانم هاشمیان) و یا امور نمایشگاه‌های سندیکا شماره تلفن 3-66570930 داخلی 113 (خانم باقرپور) مقدور خواهد بود.

جهت مشاهده و دریافت فرم درخواست حضور در این نمایشگاه اینجا کلیک کنید.




امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.