تقدیر از سندیکای صنعت برق شعبه اصفهان به عنوان تشکل منتخب استان

در نخستین نشست تشکل‌های اقتصادی استان اصفهان از سندیکای صنعت برق شعبه اصفهان به عنوان تشکل منتخب استان تقدیر شد.
تقدیر از سندیکای صنعت برق شعبه اصفهان به عنوان تشکل منتخب استان
تاریخ : ۱۳۹۷/۰۶/۳۱


نخستین نشست تشکل‌های اقتصادی استان اصفهان با محور برندسازی و صادرات کالا ایرانی و حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روسای اتاق تعاون و اصناف و اعضای هیات رییسه تشکل‌ها در سالن همایش‌های بین‌المللی اتاق بازرگانی برگزار شد.

محسن پورسینا رییس کمیسیون تشکل‌های اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست گفت: تشکل‌های اقتصادی و صنعتی استان اصفهان دارای پیشنیه طولانی هستند و بسیاری از تشکل‌های ملی از این استان منشا گرفته است.

وی ضمن ارائه گزارش از نحوه تشکیل و فعالیت کمیسیون تشکل‌ها اتاق بازرگانی اصفهان در دوره هشتم هیات نمایندگان گفت: طی چهار سال گذشته تعداد تشکل‌های ثبت شده از ٥ تشکل به ١٧ تشکل افزایش یافته است و ٣ تشکل نیز مراحل نهایی ثبت را طی می‌کنند. ما اعتقاد راسخ داریم یکی از مهمترین وظایف و ماموریت‌های اتاق‌های بازرگانی حمایت از تشکل‌های اقتصادی است.

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان اظهار داشت: تشکل‌های اقتصادی با ارایه درخواست به اتاق بازرگانی و بررسی عدم وجود تشکل موازی، اقتصادی بودن فعالیت تشکل و مطابقت با قانون بهبود محیط کسب و کار می‌توانند مراحل ثبت را دنبال کنند و با جذب حداقل ٢٠ عضو دارای کارت عضویت یا بازرگانی، پروانه فعالیت تشکل خود را از اتاق بازرگانی دریافت کنند.

پورسینا با اشاره به هم افزایی و همراهی سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون استان اصفهان گفت: سه اتاق در استان اصفهان همواره هماهنگ و متحد فعالیت می‌کنند و برگزاری مشترک روز ٢٢ مرداد به عنوان روز تشکل‌ها یکی از پیامد‌های این همراهی است.

در ادامه نشست از چند تشکل منتخب استان اصفهان تقدیر به عمل آمد که سندیکای صنعت برق شعبه اصفهان یکی از آنهاست.اتاق اصناف اصفهان، اتاق تعاون استان اصفهان، خانه صنعت، معدن و تجارت و ... از دیگر تشکل‌های منتخبی بودند که از آنها نیز تقدیر شد.

 



امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.