زمینه تهاتر بدهی‌های بانکی اعضا با مطالبات از دستگاه‌های دولتی فراهم شد

سندیکای صنعت برق ایران طی نامه‌ای از شرکت‌های عضو درخواست کرد به منظور تهاتر مطالبات خود از دستگاه‌های اجرایی دولتی با بدهی‌های بانکی، اقدام کنند.
زمینه تهاتر بدهی‌های بانکی اعضا با مطالبات از دستگاه‌های دولتی فراهم شد
تاریخ : ۱۳۹۷/۰۸/۲۰






سندیکای صنعت برق ایران طی نامه‌ای از شرکت‌های عضو درخواست کرد به منظور تهاتر مطالبات خود از دستگاه‌های اجرایی دولتی با بدهی‌های بانکی، اقدامات لازم را انجام دهند.

در ابتدای نامه تاکید شده است که طبق آیین‌نامه مصوب هیات وزیران مبنی بر تسویه مطالبات و بدهی‌های دولت از طریق اسناد تسویه خزانه، بدهی‌های قطعی دولت به اشخاص متقاضی با بدهی اشخاص مذکور به بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی از طریق تسویه بدهی آنها به بانک مرکزی تهاتر می‌شود.

سندیکا در این نامه از شرکت‌های عضو درخواست کرده است که ضمن ارسال تصویر آئین‌نامه مذکور و فرم‌های پیش‌بینی شده برای درخواست تسویه بدهی اشخاص متقاضی به بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی با مطالبات از دولت، در صورت تمایل به استفاده از تسهیلات فوق‌الذکر، با تکمیل فرم‌ها و هماهنگی با کارفرمایان و بانک‌های مربوطه و همچنین دفتر تأمين منابع مالي شرکت توانیر نسبت به تهاتر مطالبات خود از دستگاه‌های اجرایی دولتی با بدهی‌های بانکی اقدام کنند. 

برای مشاهده متن نامه سندیکا اینجا کلیک کنید. 

برای مشاهده متن مصوبه هیات وزیران درباره اسناد خزانه اینجا کلیک کنید. 

برای مشاهده و دریافت فرم اینجا کلیک کنید. 



امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.