رئیس و نایب رئیس کمیته تخصصی سازندگان دکل‌های انتقال نیرو انتخاب شدند

جلسه مجمع عمومی کمیته تخصصی سازندگان دکل‌های انتقال نیرو سندیکا دوازدهم آذر سال جاری با دستور انتخاب رئیس و نایب رئیس کمیته برگزار شد.
رئیس و نایب رئیس کمیته تخصصی سازندگان دکل‌های انتقال نیرو انتخاب شدند
تاریخ : ۱۳۹۷/۰۹/۱۴






جلسه مجمع عمومی کمیته تخصصی سازندگان دکل
های انتقال نیرو سندیکا دوازدهم آذر سال جاری با دستور انتخاب رئیس و نایب رئیس کمیته برگزار شد.

در این جلسه که 15 عضو کمیته در آن حضور داشتند، انتخابات جهت تعیین رئیس و نایب رئیس برگزار و آقایان مهندسین فتوره‌چی و فارسی به ترتیب عنوان رئیس و نایب رئیس کمیته انتخاب شدند.

در ادامه درخواست کمیته ارزیابی و تشخیص صلاحیت سندیکا در خصوص معرفی نماینده از سوی کمیته­های تخصصی جهت ارائه نظر کارشناسی بررسی و با موافقت اعضا مقرر شد مهندس رهنما به عنوان عضو اصلی و مهندس فارسی به عنوان عضو علی‌البدل به کمیته ارزیابی و تشخیص صلاحیت معرفی شوند.

بررسی موضوع ارزبری دکل در خصوص بخشنامه ارزی محور دیگر جلسه بود که نتایج ارزیابی در این حوزه که به کمیته حقوقی و قراردادهای سندیکا ارجاع شده است به شرح زیر اعلام شد. همچنین تاکید شد که برای مابقی درصد مرتبط با تاثیرپذیری ارز از بخشنامه اخیر سازمان برنامه و بودجه استفاده خواهد شد.

 

شرح

ارز بری مستقیم- درصد

دکل 63 کیلوولت

20

دکل 132 کیلوولت

30

دکل 230 کیلوولت  

45

دکل 400 کیلوولت

65

 

در خصوص سمینار تخصصی بخشنامه ارزی که اخیرا به همت سندیکا در اتاق بازرگانی تهران و با حضور کارشناسان سازمان برنامه و بودجه، شرکت توانیر و برق­های­ منطقه­ای و نمایندگان شرکت­های عضو سندیکا برگزار شده است، مقرر شد فایل پرسش و پاسخ جلسه فوق جهت استفاده بهینه اعضای کمیته ظرف مدت پانزده روز در اختیار آنها قرار بگیرد.

در ادامه جلسه پیش­نویس نامه سندیکای صنعت برق در مورد درخواست اصلاح بخشنامه تعدیل نرخ فلز با اصلاحاتی به تصویب رسید تا اقدامات لازم در این زمینه توسط کمیته حقوقی و قراردادهای سندیکا انجام شود.

در پایان جلسه، دبیر کمیته فعالیت‌ها و دستاوردهای کمیته را ارائه کرد. همچنین مقرر شد تا حصول نتیجه پیش­نویس نامه کمیته سازندگان دکل­های انتقال نیرو به سازمان برنامه و بودجه در مورد فلز روی، پیگیری‌های لازم انجام شود. 



امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.