تراژدی خاموشی یک ستاره در صنعت برق

تراژدی خاموشی یک ستاره در صنعت برق
تراژدی خاموشی یک ستاره در صنعت برق
تاریخ : ۱۳۹۷/۰۹/۲۴






خبر ناگهانی بود و دردناک و غیرقابل باور ...

رییس جوان کمیته اتوماسیون و مخابرات سندیکای صنعت برق ایران بر اثر عارضه قلبی جان باخت.

همینقدر ساده و کوتاه، صنعت برق یکی از مدیران نخبه و دانشگاهی اش را از دست داد.

صنعت برق ایران، دیروز در کمال ناباوری ایمان رجایی، رییس کمیته اتوماسیون و مخابرات سندیکا و مدیرعامل شرکت پایاطرح‌پارسیس را از دست داد تا فقدان یک نیروی جوان، پرانرژی و دانش محور ضربه دیگری به صنعت برق وارد کند.

مهندس ایمان رجایی که به تازگی در راس کمیته اتوماسیون تدوین مشخصات فنی و روش اجرایی جامع سیستم های اتوماسیون پست های فشار قوی را پیگیری می کرد، یکی از فعال ترین روسای کمیته های سندیکا بود. وی که متولد سال 1357 در شهر یزد بود، به دلیل تسلط علمی قابل توجهش در کنار سایر اعضای کمیته، گام های موثری در حوزه اتوماسیون برداشت. تدوین آیین نامه شرکت های یکپارچه ساز سیستم اتوماسیون پست یکی از همین اقدامات اثرگذار بود. این آیین‌نامه پس از رایزنی ها و تلاش گسترده وی در راس کمیته به تایید شرکت توانیر رسیده و به زودی به معاونت بهره‌برداری برق‌های منطقه ای ابلاغ خواهد شد.

ایمان رجایی، تمام توان و انرژی جوانی‌اش را صرف دانشگاه و صنعت کرد. اگرچه عمر کوتاهش مجال بیشتری به او نداد اما بی شک صنعت برق ایران هرگز او را فراموش نخواهد کرد. او یکی از مدیران تاثیرگذار سندیکای صنعت برق ایران بود و خدمات داوطلبانه‌اش در این تشکل صنفی به خوبی نشان از نگاه بلندنظرانه و متعالی‌اش به صنعت برق کشور داشت.

سندیکای صنعت برق ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مهندس ایمان رجایی به عنوان یکی از مدیران برجسته، کارآمد، جوان و فعال خود، فقدان او را به خانواده محترم و صاحبان صنعت برق ایران تسلیت عرض می کند.

روحش شاد و قرین آرامش الهی ...





امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.