هم‌اندیشی مدیران و نمایندگان روابط عمومی شرکت‌های عضو سندیکا

جلسه هم‌اندیشی مدیران و نمایندگان روابط عمومی شرکت‌های عضو سندیکای صنعت برق ایران که با هدف تثبیت و تقویت ارتباط این تشکل با شرکت‌های عضو ترتیب داده شده بود، 17 دی ماه با حضور نمایندگان شرکت‌های عضو در محل سندیکا برگزار شد.
هم‌اندیشی مدیران و نمایندگان روابط عمومی شرکت‌های عضو سندیکا
تاریخ : ۱۳۹۷/۱۰/۱۸






جلسه هم‌اندیشی مدیران و نمایندگان روابط عمومی شرکت‌های عضو سندیکای صنعت برق ایران که با هدف تثبیت و تقویت ارتباط این تشکل با شرکت‌های عضو ترتیب داده شده بود،17 دی ماه با حضور نمایندگان شرکت های عضو در محل سندیکا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیر روابط عمومی سندیکا گزارشی از عملکرد و اقدامات سندیکا ارائه داد و روند فعالیت آن را برای اعضا تشریح کرد. در گزارش وی به فعالیت های ارتباطی و رسانه ای سندیکا به منظور تاثیرگذاری سندیکا و خدماتی که در زمینه ارتباطات و اطلاع‌رسانی به اعضا داده می شود، اشاره شد.  تهیه و انتشار بولتن الکترونیکی روزانه به نام رسانا و دو ماهنامه ستبران، درج اخبار شرکت‌های عضو در سایت، کانال تلگرامی، صفحه اینستاگرام سندیکا و ... بخشی از این خدمات هستند.

در ادامه جلسه دبیر سندیکا بر ضرورت تقویت ارتباط این تشکل با اعضای خود تاکید کرد و گفت: بخش رسانه‌ای سندیکا دارای ظرفیت‌های خوبی است اما کاستی‌هایی هم دارد که با راهکارها و پیشنهادات نمایندگان روابط عمومی شرکت‌های عضو حاضر در جلسه، تمام تلاش خود را برای رفع نواقص به کار خواهیم گرفت تا عملکرد سندیکا اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

معاون پژوهشی سندیکا ضمن اشاره به ضرورت مشارکت شرکت‌های عضو در نظرسنجی‌ها و استعلام‌ها از طرف سندیکا اظهار کرد: ما برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی خود نیازمند کسب اطلاعات و پیگیری از اعضا هستیم تا نتیجه‌ای با ضریب قابل قبول ارائه دهیم اما متاسفانه در این مسیر دچار خلاء هستیم و این موضوع باید آسیب شناسی و برطرف شود.

وی ادامه داد: با توجه به تجارب گذشته می‌توان دریافت که معمولا شرکت‌هایی که دارای صدای بلندتری هستند ارتباط بیشتری با سندیکا دارند در حالی که این اختصاص‌سازی ارتباط با هدف‌گذاری خاص و از سوی سندیکا نیست لذا ما از همکاران خود درخواست داریم به منظور حل مسئله، سندیکا را نقد کرده و پیشنهادات خود را برای حل مشکل ارائه دهند و ما را در این مسیر یاری کنند.

سیاسی‌راد مشاور سندیکا نیز که در این جلسه حضور داشت، اظهار داشت: برقراری ارتباط نزدیک تر با شرکت‌هایی که کمتر در ارتباط هستند باید در اولویت قرار بگیرد تا ارتباط سندیکا صرفا به شرکت های به نام و بزرگ محدود نشود که برای رسیدن به این هدف هر دو طرف باید ضعف‌های موجود را برطرف کنند.

ادامه جلسه به معرفی نمایندگان شرکت‌ها و اخذ نظرات و پیشنهاداتشان اختصاص داشت که هر کدام مشکلات خود را در ارتباط گیری با سندیکا مطرح کرده و پیشنهاداتی ارائه دادند که مورد استقبال بانیان جلسه قرار گرفت و بنا شد با بررسی راهکارهای ارائه شده، خلاءهای موجود را تا حد ممکن رفع و زمینه ارتباط قوی‌تری را با شرکت‌ها فراهم کنند.




امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.