از سرگیری جلسات سندیکا با وزارت نیرو درباره قراردادهای جاری و متوقف

در جلسه نمایندگان هیات مدیره سندیکا با مدیرکل راهبردی و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیرو، گزارش مفصلی از وضعیت قراردادهای جاری و متوقف صنعت برق از سوی سندیکا ارائه شد.
از سرگیری جلسات سندیکا با وزارت نیرو درباره قراردادهای جاری و متوقف
تاریخ : ۱۳۹۷/۱۱/۰۱

جلسه نمایندگان هیات مدیره سندیکای صنعت برق ایران با مهندس ارجمند، مدیرکل راهبردی و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیرو روز یکشنبه 23 دی سال جاری برگزار شد.

مهندس مسائلی که به عنوان یکی از نمایندگان هیات مدیره در این جلسه حضور داشت، با تشریح جزیئات جلسه گفت: در این جلسه ضمن ارائه گزارش مفصل و مکتوب به وزارت نیرو از سوی سندیکا، در رابطه با موضوعات ذیل مجاز شدن تاخیرات، تامین نقدینگی، نظارت بر قیمت‌های بازار با نماینده وزارت نیرو بحث و گفتگو شد.

وی ادامه داد: نظر به محدودیت‌های بخشنامه جبرانی ارز ضمن تاکید بر اولویت‌بندی قراردادها، خاتمه پیمان‌ها به عنوان یکی از راهکارهای اصلی برون رفت از شرایط بحرانی فعلی و بسترساز هدفمندی نقدینگی‌های وزارت نیرو اعلام شد.

مسائلی تصریح کرد: در ادامه جلسه همچنین بر لزوم اعمال نقش حاکمیتی وزارت نیرو و شرکت توانیر در شرایط بحرانی اصرار و 14 راهکار برای اولویت‌بندی قراردادها به وزارت نیرو تقدیم شد.

عضو هیات مدیره سندیکا افزود: همچنین مقرر شد که در سریعترین زمان ممکن به منظور رسیگی به وضعیت قراردادهای جاری و متوقف، جلسه‌ای مشترک بین وزارت نیرو، توانیر و سندیکا برگزار شود. 



امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.