دعوت از شرکت‌های عضو برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجديدپذير

سندیکای صنعت برق ایران در نامه‌ای از مدیران عامل شرکت‌های عضو جهت حضور در یازدهمین نمايشگاه بين‌المللی انرژي‌های تجديدپذير، بهره‌وری و صرفه جویی انرژی دعوت به عمل آورده است.
دعوت از شرکت‌های عضو برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجديدپذير
تاریخ : ۱۳۹۷/۱۱/۲۷







سندیکای صنعت برق ایران در نامه‌ای از مدیران عامل شرکت‌های عضو جهت حضور در یازدهمین نمايشگاه بين‌المللی انرژی
های تجديدپذير، بهره‌وری و صرفه جویی انرژی دعوت به عمل آورده است.

یازدهمین نمايشگاه بين‌المللی انرژيهای تجديدپذير، بهره‌وری و صرفه جویی انرژي به عنوان مهمترین رویداد تخصصی انرژیهای تجدیدپذیر کشور روزهای 2 الی 5 اسفند سال جاری به همت وزارت نیرو و کمیته ملی انرژی ایران و با حمایت سندیکا و نهادهای مرتبط، در محل نمایشگاههای بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

طبق تجربه موفق سنوات گذشته، هماهنگی لازم برای حضور شرکتهای عضو در فضای مشترک به منظور تسهیل و کاهش هزینه حضور اعضایی که تمایل به رزرو غرفه مستقل ندارند، در نظر گرفته است و هر یک از شرکتهای عضو سندیکا میتوانند با پرداخت مبلغ 5/500/00 ریال با در اختیار داشتن یک میز و استند در فضای مذکور به معرفی توانمندیهای خود بپردازند.

از شرکتهای عضو دعوت میشود با توجه به محدودیت زمانی تا تاریخ برگزاری نمایشگاه و محدودیت فضای در نظر گرفته شده، در صورت تمایل به حضور در نمایشگاه فرم مربوطه را تکمیل و تا روز دوشنبه 29بهمنماه به دبیرخانه سندیکا ارسال کنند یا برای هماهنگیهای بیشتر با امور نمایشگاههای سندیکا (خانم باقرپور داخلی 113) تماس حاصل فرمایند.

اطلاعات بیشتر در سایت نمایشگاه به آدرس www.enrgysaving.ir قابل مشاهده است.

برای مشاهده و دریافت فرم درخواست حضور در پاویون سندیکا اینجا کلیک کنید. 








امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.