پیگیری مشکلات مناقصات جدید و ریشه‌های عدم مشارکت شرکت‌ها در مناقصات جاری

جلسه کمیته حقوقی و قراردادهای سندیکای صنعت برق ایران هفتم اسفند سال جاری در محل سندیکا برگزار شد.
پیگیری مشکلات مناقصات جدید و ریشه‌های عدم مشارکت شرکت‌ها در مناقصات جاری
تاریخ : ۱۳۹۷/۱۲/۲۲






جلسه کمیته حقوقی و قراردادهای سندیکای صنعت برق ایران هفتم اسفند سال جاری در محل سندیکا برگزار شد.

در ابتدای این نشست روند اقدامات صورت گرفته درخصوص بخشنامه و دستورالعمل ارز و همچنین نتایج نشست سازمان برنامه، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و شورای هماهنگی بررسی شد. باتوجه به اینکه بخشی از نظرات بخش خصوصی در بخشنامه سازمان برنامه لحاظ نشده، مقرر شد اصلاحات مورد نظر از طرف سازمان برنامه، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و شورای هماهنگی مورد پیگیری قرار گیرد. 

در ادامه نامه شرکت توانیر با موضوع بررسی مشکلات مناقصات جدید ریشه‌های مشکلات عدم مشارکت مؤثر پیمانکاران و سازندگان در مناقصات جاری و اختلاف قابل توجه قیمت پیشنهادی آنان با قیمت برآوردی مناقصات و راهکارهای برون رفت از آن بررسی و مقرر شد این موارد جهت بررسی بیشتر طی مکاتبه ای با معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر به ایشان منعکس شود.

اعضای کمیته در ادامه روند اقدامات صورت گرفته در کارگروه بیمه و مالیات سندیکا را مورد بررسی قرار دادند. با توجه به اینکه اهم مشکلات و چالش‌های اعضا با سازمان تامین اجتماعی پس از جمع بندی نهایی به مجلس، شورای گفتگو و وزارت صمت منعکس شده بود، مقرر شد درخصوص مشکلات مالیاتی اعضا موارد و مشکلات ایشان نیز همانند اقدامات بیمه درخصوص امور مالیاتی نیز مورد پیگیری قرار گیرد.

در پایان نیز مصوبه کارگروه مالیاتی سندیکا درخصوص معرفی نماینده برای شرکت در جلسات هیأت‌های حل اختلاف مالیاتی بررسی و مقرر شد طی جلسه مشترک کمیته حقوقی و قراردادها و کارگروه مالیاتی سندیکا این موضوع مورد بررسی و تصمیم‌گیری نهایی قرار گیرد.


امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.