مجمع عمومی کمیته مهندسی مشاور سندیکا برگزار شد/ انتخاب اعضای هیأت رئیسه

جلسه مجمع عمومی و انتخابات دوره جدید هیأت رئیسه کمیته مهندسی مشاور سندیکای صنعت برق ایران، بیست و ششم فروردین سال جاری با حضور نمایندگان شرکت‌های عضو کمیته و در محل سندیکا برگزار شد.
مجمع عمومی کمیته مهندسی مشاور سندیکا برگزار شد/ انتخاب اعضای هیأت رئیسه
تاریخ : ۱۳۹۸/۰۱/۲۸






جلسه مجمع عمومی و انتخابات دوره جدید هیأت رئیسه کمیته مهندسی مشاور سندیکای صنعت برق ایران، بیست و ششم فروردین سال جاری با حضور نمایندگان شرکت­‌های عضو کمیته و در محل سندیکا برگزار شد. با توجه به تعداد 29 شرکت واجد شرایط حق رای و حضور 15 نفر اصالتا یا وکالتا به نمایندگی از شرکت­‌های عضو، جلسه به حد نصاب لازم رسیده و وارد دستور انتخابات هیأت رئیسه شد.

در ابتدای جلسه گزارشی از اقدامات و فعالیت­های کمیته از سال 1395 تا پایان سال 97 توسط ریاست کمیته ارائه شد و سپس اعضای کمیته به بحث و بررسی در خصوص اقدامات و چالش­‌های موجود شرکت­‌های مهندسی مشاور پرداختند.

در ادامه جلسه تقویت ارتباط کمیته با سایر کمیته­ های سندیکا از جمله کمیته توسعه صادرات، شناسائی راهکارهای توسعه کسب و کار شرکت­های عضو کمیته مشاوران، افزایش تعداد شرکت­های مهندس مشاور عضو سندیکا، تلاش برای بازتعریف جایگاه مهندس مشاور در صنعت برق و ارائه راه حل جهت دستیابی به پروژه‌ها در شرایط موجود، برگزاری دوره ­های آموزشی تجهیزات پیشرفته جهت مشاوران، پیگیری مشاوره پروژه­‌های تعمیر و نگهداری تجهیزات برق و ارائه راه‌حل­‌ها جهت تامین مالی پروژه به روش فاینانس و غیره مطرح و بررسی شد.

 بخش بعدی جلسه به دستور کار انتخابات هیأت رئیسه اختصاص داشت که 8 نفر از اعضای کمیته اعلام کاندیداتوری کردند که آقایان مهندسین سعیدی، امجدی، عربانی، درافشان و عباس‌زاده به عنوان اعضای اصلی و آقایان مهندسین مهندس موسوی و فرتاج به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند. همچنین مقرر شد در جلسه آتی هیات رئیسه، رییس و نایب رئیس مشخص و کمیته دور جدید را آغاز کند. 



امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.