بررسی انواع قراردادهای تیپ و ارائه پیشنهادات اصلاحی به توانیر

جلسه کارگروه قرارداد تیپ سندیکای صنعت برق ایران، بیست وسوم اردیبهشت سال جاری در محل سندیکا برگزار و پیشنهادات اصلاحی قراردادهای تیپ بررسی شد.
بررسی انواع قراردادهای تیپ و ارائه پیشنهادات اصلاحی به توانیر
تاریخ : ۱۳۹۸/۰۲/۲۹






جلسه کارگروه قرارداد تیپ سندیکای صنعت برق ایران، بیست وسوم اردیبهشت سال جاری در محل سندیکا برگزار
و پیشنهادات اصلاحی قراردادهای تیپ بررسی شد.

در ابتدای این نشست گزارشی از روند اقدامات صورت‌گرفته در خصوص ویرایش‌های پیشین قرارداد تیپ و جلسات مشترک با مجموعه توانیر ارائه شد و این نکته مورد تاکید قرار گرفت که در تمامی مراحل اصلاح قرارداد فوق‌الذکر، شرکت توانیر نسبت به هرگونه تغییر در قرارداد تیپ بسیار سختگیرانه برخورد کرده است.

پس از ارائه این گزارش مقرر شد با توجه به اینکه ویرایش فعلی قرارداد تیپ برای فعالان اقتصادی موثر و راهگشا نیست، این قرارداد طی برگزاری جلسات داخلی مورد بازبینی و اصلاح قرار گیرد و پس از جمع بندی‌های صورت‌گرفته موارد اصلاحی و پیشنهادات مورد نظر طی برگزاری نشستی با مدیران شرکت توانیر مطرح شود.

اعضای کارگروه در این جلسه قراردادهای تیپ را در چهار بخش شامل خرید کالا و تجهیزات برای شرکت‌های توزیع، قرارداد خرید کالا و تجهیزات پروژه‌ای برای شرکت‌های توزیع، خرید کالا و تجهیزات برای انتقال و قرارداد تیپ خرید کالا و تجهیزات پروژه‌ای برای انتقال مورد بحث و بررسی قرار دارند.

پس از مذاکرات اعضای کارگروه مقرر شد در گام نخست قرارداد تیپ خرید کالا و تجهیزات برای شرکت‌های توزیع که الگوی آن ویرایش شماره 5 قرارداد تیپ خرید ابلاغی توانیر است، بررسی و اصلاحیه آن بعنوان نظر نهایی سندیکا برای توانیر ارسال شود. 



امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.