طرح و ارسال پیشنهادات کمیته حقوقی درخصوص شرایط عمومی پیمان‌ به شورای گفتگو

جلسه کمیته حقوقی و قراردادهای سندیکای صنعت برق ایران، بیست و دوم اردیبهشت سال جاری در محل سندیکا برگزار شد.
طرح و ارسال پیشنهادات کمیته حقوقی درخصوص شرایط عمومی پیمان‌ به شورای گفتگو
تاریخ : ۱۳۹۸/۰۲/۳۰







جلسه کمیته حقوقی و قراردادهای سندیکای صنعت برق ایران، بیست و دوم اردیبهشت سال جاری در محل سندیکا برگزار شد.

در ابتدای این نشست گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در خصوص موضوع اولویت بندی قراردادها و تمدید بخشنامه ارز سازمان برنامه ارائه و مقرر شد پیگیری‌های لازم برای ابلاغ و تمدید بخشنامه ارز توسط دبیر کمیته صورت پذیرد.

همچنین مقرر شد اقدامات لازم برای ارسال نامه تمدید تنفس به مدیرعامل شرکت توانیر صورت گیرد. در خصوص موضوع اولویت‌بندی پیمان‌ها نیز مصوب شد با توجه به ارسال نامه اولویت‌بندی قراردادها به شرکت توانیر موضوع تا حصول نتیجه پیگیری شود.

در ادامه جلسه، ضمن اشاره به ابلاغ بسته حمایتی سازمان تامین اجتماعی، مقرر شد با توجه به ارائه طرح استانداردسازی حق بیمه، این موضوع در جلسات کارگروه بیمه و تامین اجتماعی سندیکا به همراه بسته حمایتی سازمان تامین اجتماعی بررسی و نقطه نظرات تکمیلی برای حل مشکلات بیمه‌ای اعضا در اختیار کمیته حقوقی و قراردادها قرار گیرد .

تبادل‌نظر درباره شرایط عمومی پیمان و قرارداد تیپ از دیگر محورهای این جلسه بود که مقرر شد با توجه به بررسی شرایط عمومی پیمان در شورای هماهنگی تشکل‌ها، پیشنهادات مربوطه در این خصوص به شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ارسال شود. همچنین با استعلام از اعضای کمیته‌ها، نقطه نظرات اصلاحات پیشنهادی نیز به شورای هماهنگی ارسال خواهد شد.

در خصوص قرارداد تیپ نیز مقرر شد با برگزاری کارگروه قرارداد تیپ و بررسی کارشناسی این موضوع، اصلاحات پیشنهادی به شرکت توانیر ارسال شود. همچنین مقرر شد این موضوع در نشست مشترک نمایندگان کارگروه قرارداد تیپ با معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر بررسی و درخواست‌های مورد نظر در خصوص اصلاح این قرارداد مورد بررسی قرار گیرد .

بررسی موضوع اقدام قضایی برای قراردادهای شرکت‌های عضو محور دیگر جلسه بود که مقرر شد ضمن برقراری ارتباط با امور حقوقی اتاق بازرگانی، طی اقدام مشترک موضوع اقدام قضایی برای پروژه‌های توزیع خوزستان در دستور کار این کمیته قرار گیرد .

در پایان جلسه مقرر شد موضوعات بررسی حقوق و دستمزد سال 1398، بررسی موضوع ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر، بررسی میثاق نامه و تعهد نامه اعضای سندیکا در جلسه آتی این کمیته مورد بحث و بررسی قرار گیرد.



امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.