فراخوان شناسایی شرکت‌های علاقمند به احداث کارخانه و خط تولید در کشور عراق

سندیکای صنعت برق ایران از شرکت‌های عضوی که توانایی راه‌اندازی خط تولید در عراق را دارند، درخواست کرده است در صورت تمایل، برنامه و شرایط مورد نظر خود را تا دوم تیر ماه به دبیرخانه کمیته توسعه صادرات اعلام کند.
فراخوان شناسایی شرکت‌های علاقمند به احداث کارخانه و خط تولید در کشور عراق
تاریخ : ۱۳۹۸/۰۳/۲۲







سندیکای صنعت برق ایران از شرکت
های عضوی که توانایی راه‌اندازی خط تولید در عراق را دارند، درخواست کرده است در صورت تمایل، برنامه و شرایط مورد نظر خود را تا دوم تیر ماه به دبیرخانه کمیته توسعه صادرات اعلام کند.

در ابتدای این نامه آمده است که با توجه به امضاء تفاهم‌نامه همکاری مشترک مابین وزارت نیروی جمهوری اسلامی ایران  و وزارت برق کشور عراق در خصوص تسهیل حضور شرکتهای ایرانی در بازار عراق و پیرو مذاکرات انجام شده نمایندگان سندیکا با مقامات برق آن کشور، وزارت برق کشور عراق برای احداث کارخانه و راه اندازی خط تولید شرکتهای توانمند سازنده کالا و تجهیزات صنعت برق ایرانی با اولویت کابل، تابلو، کنتور و ترانسفورماتور  با مشارکت طرف عراقی در آن کشور ابراز تمایل کرده است.

در پایان از شرکتهای علاقمند که توانایی راه اندازی خط تولید در عراق را داراند، درخواست شده است ضمن اعلام آمادگی، برنامه، موارد و شرایط مورد نظر خود را در این خصوص  تا تاریخ 98/04/02 به دبیرخانه کمیته توسعه صادرات سندیکا اعلام کنند.

شایان ذکر است پس از جمع‌بندی نقطه نظرات و شرایط اعضای محترم، موضوع از طریق سندیکا پیگیری و نتیجه آن جهت اقدامات بعدی باستحضار شرکتهای متقاضی خواهد رسید. 


امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.