بررسی آیتم‌های تاثیرگذار در ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها

جلسه کمیته سازندگان یراق‌آلات توزیع سندیکای صنعت برق ایران، یازدهم تیر سال جاری در محل سندیکا برگزار شد.
بررسی آیتم‌های تاثیرگذار در ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها
تاریخ : ۱۳۹۸/۰۴/۱۹






جلسه کمیته سازندگان یراق‌آلات توزیع سندیکای صنعت برق ایران، یازدهم تیر سال جاری در محل سندیکا برگزار شد.


در ابتدای جلسه نایب رئیس کمیته گزارشی از حضور خود در دفتر تحقیقات برق و فعالیت‌های انجام شده از سوی این دفتر در زمینه کنترل مدارک شرکت‌های متقاضی دریافت آزمون نوعی و گواهی مطابقت با استاندارد تولید ارائه کرد. وی با اعلام اینکه طبق بررسی‌های اولیه مغایرت‌هایی وجود داشته است، تاکید کرد که مقرر شده است به منظور تبادل اطلاعات و ارائه توضیحات بیشتر از همکاران مجموعه دفتر تحقیقات برق برای حضور در در جلسه آتی کمیته تخصصی سازندگان یراق‌آلات توزیع دعوت به عمل آید.

بررسی موضوع مطالبات اعضا از توانیر محور بعدی جلسه بود که عنوان شد که با پیگیری‌های به عمل آمده پرداخت مطالبات از طریق توانیر به شرکت‌های توزیع تفویض و این موضوع به شرکت‌ها اعلام شده است. سندیکا نیز در این حوزه نامه پوششی جهت تاکید پرداخت و تسویه مطالبات به شرکت‌های توزیع ارسال کرده است.

در ادامه موضوع ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها مطرح شد که هر یک از اعضای کمیته در خصوص چگونگی تهیه چک لیست ارزیابی توضیحاتی ارائه دادند. با توجه به مباحث مطروحه، تاکید شد که هر یک از اعضا در ابتدا باید قرارداد و دستورالعمل پیشنهادی را به طور دقیق مطالعه کرده و با مبنا قراردادن آیتم‌های مصوب در دستورالعمل، آیتم‌های مهم و تاثیرگذار در ارزیابی شرکتها را پیشنهاد کنند تا نسبت به تهیه ضمیمه اجرایی اقدام شود.

در پایان جلسه مقرر شد اعضای جدید سندیکا پس از طی مراحل عضویت در صورت تمایل به حضور در کمیته تخصصی سازندگان یراق‌آلات توزیع، پس از درخواست کتبی و ارائه مستندات واحد تولیدی توسط کارگروه تخصصی کمیته (یراقآلات آهنی و فلزی، هادی‌های روکش‌دار، کابل‌های فاصله‌دار و کابل‌های خودنگهدار) مورد ارزیابی مدارک و بازدید قرار گیرند و پس از تایید به واحد ارزیابی و تشخیص صلاحیت ارجاع داده شوند. 


امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.