فراخوان اولین جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر

چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران توسط انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر و با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان، ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سندیکای صنعت برق در 21 و 22 مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.
فراخوان اولین جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر
تاریخ : ۱۳۹۸/۰۴/۲۵







چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و اعطاء جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر به همت انجمن انرژی‌های تجدید پذیر ایران در تاریخ 21 و 22 مهر ماه برگزار می‌شود.

جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر توسط انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران طراحی شده و در افتتاحیه این کنفرانس، به فعالان برتر و منتخب این حوزه در هفت سطح پروژه برتر انرژی‌های تجدیدپذیر، شرکت ارائه‌کننده خدمات مهندسی، تدارکات و ساخت (EPC ) در حوزه تجدیدپذیر، تولیدکنندگان صنعتی و دانش بنیان تجهیزات تجدیدپذیر، رسانه برتر، شخصیت علمی تأثیرگذار، سازمان‌های عمومی و دولتی و شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع برق استان اعطا خواهد شد.

علاقمندان جهت دریافت اطلاعات می‌توانند با شماره‌های 66063148 و 66040584 و همچنین آقای چمنده با شماره 09132693823 کارشناس دبیرخانه تماس بگیرند. همچنین جزئیات این رویداد و ثبت‌نام در لینک‌های http://irec.irrea.ir/fa /  و https://b 2n.ir/ 27737 قابل مشاهده است.








امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.