رئوس برنامه‌های صندوق ضمانت صادرات برای رونق تولید ملی در سال 98

صندوق ضمانت صادرات ایران به منظور تحقق رونق تولید در ۴ حوزه تحریک عرضه، تحریک تقاضا، بهبود فضای کسب و کار و در راستای راهبرد برنامه توسعه صادرات غیرنفتی برنامه‌هایی برای سال 98 در نظر گرفته است.
رئوس برنامه‌های صندوق ضمانت صادرات برای رونق تولید ملی در سال 98
تاریخ : ۱۳۹۸/۰۵/۰۹

صندوق ضمانت صادرات ایران به عنوان تنها نهاد بیمه اعتبار صادراتی در کشور، نقش مهمی در توسعه صادرات کشور از طریق پوشش ریسک‌های سیاسی و تجاری فعالیت‌های اقتصادی دارد.

از این رو صندوق ضمانت صادرات نیز همانند سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های دیگر حاکمیتی در سال جاری تلاش کرده تا با شناخت دغدغه‌های صادرکنندگان و تعامل مداوم زیرساخت‌های لازم را برای تسهیل و حمایت از فعالان اقتصادی را در دستور کار خود قرار دهد.

به همین منظور توجه به پتانسیل‌ها وظرفیت‌های داخل و دیپلماسی فعال با کشور‌های همسایه هم راستا با دیگر نهاد‌ها تلاش دارد تا در کنار بخش خصوصی و صادرکنندگان مسیر حرکت آن‌ها را هموارتر کند.

بر این اساس برنامه‌های سال ۱۳۹۸ صندوق ضمانت صادرات ایران در چهار حوزه تحریک عرضه (تولید کالا و خدمات)، تحریک تقاضا (خریداران کالا و خدمات)، بهبود فضای کسب و کار و نیز در راستای راهبرد برنامه توسعه صادرات غیرنفتی وزارت صمت در نظر گرفته شده است.

مشاهده متن کامل برنامه‌ها 



امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.