کارگاه آموزشی آشنایی با ضوابط بیمه‌ای پیمانکاران برگزار می گردد

دوره آموزشی تخصصی « بررسی بخشنامه بیمه برای پیمانکاران » در سندیکای صنعت برق، با رویکرد "ایده‌بانی" و گرایش آینده برگزار می گردد که قرار است طی یک جلسه 3 ساعته به صورت آنلاین و حضوری به آن پرداخته شود.

۱۴۰۳/۰۴/۰۶

دوره پیشرفته بازاریابی در صنعت برق با رویکرد B2G

هزینه برای آموزش، نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده است. امور آموزش سندیکای صنعت برق ایران با دو رویکرد "دیده‌بانی" با هدف کمک برای عبور از گذشته و حال و همچنین "ایده‌بانی" با هدف آینده نگری در تلاش است دوره‌های آموزشی کاربردی را برای اعضای محترم سندیکا طراحی و برگ..

۱۴۰۳/۰۴/۰۶

دوره‌های آموزشی توسعه فردی و سازمانی برگزار می گردد

هزینه برای آموزش، نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده است. امور آموزش سندیکای صنعت برق ایران با دو رویکرد "دیده‌بانی" با هدف کمک برای عبور از گذشته و حال و همچنین "ایده‌بانی" با هدف آینده نگری در تلاش است دوره‌های آموزشی کاربردی را طراحی و برگزار نماید. یکی از این کا..

۱۴۰۳/۰۳/۱۹

کارگاه آموزشی آشنایی با نحوه خرید برق از بورس انرژی برگزار می گردد

پیرو مصوبه 100/20/69384/1401 وزارت نیرو مبنی بر توسعه مبادلات برق در بورس انرژی ایران و الزام مصرف کنندگان برق با قدرت قراردادی بالای 1 مگاوات به خرید برق مصرفی و خرید یک درصد برق مصرفی سال در تابلو برق سبز بورس انرژی، دوره آموزشی تخصصی « آشنایی با خرید برق از..

۱۴۰۳/۰۳/۱۹

کارگاه آموزشی آشنایی پیشنهاد قیمت، تجزیه بها و قیمت جدید برگزار می گردد

هزینه برای آموزش، نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده است. امور آموزش سندیکای صنعت برق ایران با دو رویکرد "دیده‌بانی" با هدف کمک برای عبور از گذشته و حال و همچنین "ایده‌بانی" با هدف آینده نگری در تلاش است دوره‌های آموزشی کاربردی را برای اعضای محترم سندیکا طراحی و برگ..

۱۴۰۳/۰۳/۰۵

تمدید زمان برگزاری دوره آموزشی چالش‌ها و راهکارهای اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی

دوره آموزشی « چالش‌ها و راهکارهای اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی » روز چهارشنبه 21 تیر از ساعت 8:30 الی 16:30 به صورت حضوری و مجازی به مدت 8 ساعت برگزار خواهد شد..

۱۴۰۲/۰۴/۰۶

برگزاری دوره آموزشی آشنایی نحوه بازرسی اسناد مالی و دفاتر قانونی شرکت‌ها

دوره آموزشی « نحوه اجرای ماده 47 قانون تامین اجتماعی؛ بازرسی اسناد مالی و دفاتر قانونی شرکت‌ها» روز سه‌شنبه 30 خرداد ماه از ساعت 9 الی 13 به صورت حضوری و مجازی ..

۱۴۰۲/۰۳/۲۴

وبینار آموزشی معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های حضور در بازار هندوستان

وبینار آموزشی معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های حضور در بازار هندوستان روز سه شنبه مورخ 1402/03/23 ساعت 9 صبح به صورت مجازی و حضور در سالن مروارید مرکز نمایشگاه‌های بین..

۱۴۰۲/۰۳/۱۷

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با آیین نامه تشخیص صلاحیت و رتبه بندی پیمانکاران

دوره آموزشی « آشنایی با آیین نامه طبقه‌بندی و تشخیص صلاحیت پیمانکاران و ورود اطلاعات در سامانه ساجات» روز سه شنبه 23 خرداد ماه ساعت 9 الی 16 به صورت حضوری و آنل..

۱۴۰۲/۰۳/۱۶

برگزاری وبینار آشنایی با خدمات مالی صندوق توسعه فناوری نانو

وبینار آشنایی با خدمات مالی صندوق توسعه فناوری نانو با ارائه جناب آقای شفیع پور معاون اعتبارات صندوق توسعه فناوری نانو به منظور آشنایی و آگاهی اعضا از خدمات این..

۱۴۰۲/۰۲/۲۴

برگزاری دوره آموزشی با موضوع آثار حقوقی و مالی تاخیرات مجاز و غیرمجاز

دوره آموزشی با موضوع آثار حقوقی و مالی تاخیرات مجاز و غیرمجاز با ارائه جناب آقای مهندس حسین‌زاده؛ استراتژیست حقوقی و راهبر دعاوی احداث و بازرگانی در تاریخ 1402/..

۱۴۰۲/۰۲/۲۴

انتشار تقویم آموزشی خرداد 1402 سندیکای صنعت برق

تقویم آموزشی خرداد 1402 سندیکای صنعت ایران منتشر شد.

۱۴۰۲/۰۲/۲۰

برگزاری دوره آموزشی بورس انرژی

دوره آموزشی آشنایی با بورس انرژی با حضور سرکار خانم دکتر آوین حبیبی، مدرس دانشگاه و کارشناس معاملات بورس انرژی کارگزاری آبان روز 8 خرداد، ساعت 14:30 الی 16:30 ب..

۱۴۰۲/۰۲/۱۶

برگزاری سمینار آموزشی آشنایی با بخشنامه تنقیح و تلخیص ضـوابط بیمـه‌ای مقاطعـه‌کـاران

سمینار آموزشی آشنایی با بخشنامه تنقیح و تلخیص ضـوابط بیمـه‌ای مقاطعـه‌کـاران با حضور مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی در روز سه‌شنبه، مورخ 9 خرداد 1402 در سندی..

۱۴۰۲/۰۲/۱۳

اولین کنفرانس بین المللی تاب‌آوری، رقابت پذیری و انقلاب صنعتی چهارم

اولین کنفرانس بین المللی تاب‌آوری، رقابت پذیری و انقلاب صنعتی چهارم در تاریخ 13 و 14 اسفند سال جاری در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌گردد؛ از اینرو از شر..

۱۴۰۱/۱۲/۰۹

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.