کارگاه آموزشی آشنایی پیشنهاد قیمت، تجزیه بها و قیمت جدید برگزار می گردد

هزینه برای آموزش، نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده است. امور آموزش سندیکای صنعت برق ایران با دو رویکرد "دیده‌بانی" با هدف کمک برای عبور از گذشته و حال و همچنین "ایده‌بانی" با هدف آینده نگری در تلاش است دوره‌های آموزشی کاربردی را برای اعضای محترم سندیکا طراحی و برگزار نماید.
کارگاه آموزشی آشنایی پیشنهاد قیمت، تجزیه بها و قیمت جدید برگزار می گردد
تاریخ : ۱۴۰۳/۰۳/۰۵

یکی از این کارگاه‌های آموزشی با رویکرد "ایده‌بانی" و گرایش آینده نگرانه آشنایی پیشنهاد قیمت، تجزیه بها و قیمت جدید می‌باشد که قرار است طی یک جلسه 3 ساعته به آن پرداخته شود. در ادامه و در راستای محقق شدن اهداف فوق‌الذکر از شرکت‌های محترم دعوت می‌گردد با توجه به ظرفیت¬های محدود(20 نفر حضوری) و تعیین حد نصاب جهت هماهنگی ثبت‌نام جدول ذیل را تکمیل و به دبیرخانه سندیکا به آدرس ایمیل (info@ieis.ir) ارسال نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66570930 (داخلی110) و یا شماره همراه 09981541607(سرکار خانم حدادی) تماس حاصل فرمایند. لازم به ذکر است در پایان با توجه به مشارکت مرکز آموزش بازرگانی وزارت صمت در اجرای این دوره آموزشی به شرکت‌کنندگان گواهینامه اعطا خواهد شد. 
مشخصات برگزاری دوره
ـ مدرس دوره: جناب آقای مهندس روزی طلب(عضو محترم هیئت مدیره و مدیر فنی و قراردادهای شرکت ساختمانی تهران گروه و عضو کمیسیون فنی سندیکای شرکت های ساختمانی ایران)
ـ سرفصل: بررسی اسناد مناقصه به منظور آنالیزبها و پیشنهاد قیمت/ بررسی و تشریح برآورد منضم به پیمان/ بررسی، توضیح و نحوه محاسبه ضرایب قابل اعمال شامل: ضریب بالا سری، ضریب طبقات، ضریب منطقه‌ای/ توضیح جداول تجزیه/ بررسی بخشنامه‌های پیشنهاد قیمت/ توضیح و تشریح قیمت جدید طبق طبق شرایط عمومی پیمان و فهرست بها/ پرسش و پاسخ
ـ زمان:1403/03/22، از ساعت 10 الی 13 به مدت 3 ساعت 
ـ مکان: فاطمی غربی، سیندخت شمالی پلاک 15 طبقه منفی یک
ـ هزینه: 22.500.000 ریال (20 درصد تخفیف ویژه اعضای سندیکا)
ـ تبصره 1 : به مبلغ دوره آموزشی 10 درصد مالیات ارزش افزوده اضافه می‌شود. 
ـ تبصره 2: مبلغ اعلامی خالص بوده و شامل کسر بیمه و مالیات نمی‌باشد.
* شماره کارت:6104338400028136 به نام سندیکای صنعت برق ایران + شناسه پرداخت


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.