تمدید زمان برگزاری نمایشگاه مجازی ایران تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰

با توجه به آشنایی روز افزون بنگاه‌های تجاری با امکانات و قابلیت‌های نمایشگاه مجازی ایران و افزایش استقبال فعالان اقتصادی از نمایشگاه مجازی با هماهنگی اتاق بازرگانی، برگزاری این نمایشگاه تا پایان تابستان تمدید شد.
تمدید زمان برگزاری نمایشگاه مجازی ایران تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰
تاریخ : ۱۴۰۰/۰۴/۰۱

برنامه‌ریزی جهت رویداد‌های تجاری با سایر کشور‌ها و آشنایی با بازار‌های هدف صادراتی ایران از طریق پلتفرم نمایشگاه مجازی ایران، همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی توسط مرکز آموزش اتاق تهران در در خصوص بازاریابی اینترنتی، تولید محتوای دیجیتال و کاربرد‌های فناوری اطلاعات برای حضور در بازار‌های بین‌المللی از مهم‌ترین دلایل تمدید مدت زمان برگزاری این نمایشگاه است. 

شایان ذکر است اتاق بازرگانی با هدف فرهنگ‌سازی و آشنایی فعالان اقتصادی با مزایای فضای مجازی و ابزار‌های فناوری برای توسعه کسب و کار و بهره‌مندی صاحبان صنایع، تجار و بازرگانان از رویداد‌های تجاری آنلاین و نمایشگاه مجازی جهت معرفی پتانسیل‌های تولیدی و صادراتی نسبت به برپایی نمایشگاه مجازی ایران اقدام کرده است. افزایش مدت زمان برگزاری نمایشگاه مجازی ایران بدون دریافت هزینه مضاعف از مشارکت‌کنندگان فعلی نمایشگاه است و متقاضیان جدید طبق روال گذشته برای ثبت نام می‌بایست به سایت نمایشگاه مراجعه کنند.

نمایشگاه مجازی ایران زیرساخت‌ها و امکانات منحصر به فردی برای معرفی محصولات و خدمات شرکت‌ها و مشارکت کنندگان در راستای افزایش مخاطب فراهم کرده است. از جمله این امکانات می‌توان به رویداد‌های تجاری آنلاین، سالن سمینار مجازی، تبلیغات و پخش زنده اشاره کرد. لازم به ذکر است فعالان اقتصادی، صاحبان کسب و کار، تجار، بازرگانان و شرکت‌های دانش بنیان و خلاق با تکمیل اطلاعات در بخش بازدیدکنندگان نمایشگاه مجازی ایران علاوه بر دریافت اطلاعات رویداد‌های تجاری، ملاقات‌های تجاری رودررو (B2B) و سمینار‌ها و دوره‌های آموزشی، به باشگاه فعالان اقتصادی خواهند پیوست. 

لینک نمایشگاه: https://iranvirtualexpo.com


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.