فراخوان هفدهمین کنفرانس ملی روز مهندسی

هفدهمین کنفرانس ملی روز مهندسی به همت انجمن خدمات مهندسی استان اصفهان در تاریخ 4 اسفند 1400 در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی این استان از ساعت 15 الی 19 برگزار می‎شود.
فراخوان هفدهمین کنفرانس ملی روز مهندسی
تاریخ : ۱۴۰۰/۱۰/۲۹

انجمن خدمات مهندسی استان اصفهان در راستای تبیین جایگاه و تفکر مهندسی در فرایند توسعه اجتماعی، اقتصادی و سازندگی کشور همچون سالهای گذشته با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان برای هفدهمین دوره متوالی کنفرانس روز مهندسی را در تاریخ 1400/12/04 در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی استان برگزار می‎کند. 

از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس معرفی و گزارش ارزیابی از شرکت‌ها و واحدهای خدمات فنی و مهندسی، مهندسین نمونه آنان و سایر مهندسین سازمان‌ها، بنگاه‌ها صنایع و ارگان‎های استان و کشور، تقدیر و تشکر از آنان و انعکاس خبری آنها در رسانه هاست.

شایان ذکر است انتخاب بر اساس خود اظهاری داوطلبان به صورت رایگان و حداکثر تا تاریخ ۵ بهمن 1400 در پورتال کنفرانس به آدرس www.engday.ir و بررسی مدارک بارگذاری شده در کمیته ارزیابی کنفرانس صورت خواهد گرفت و هیچگونه نیازی به ارسال فیزیکی اسناد و مدارک و یا اظهارنامه نیست، همچنین کلیه مراحل خوداظهاری، ارزیابی و اطلاع‎رسانی در پرتال مذکور انجام می‌شود. 


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.