پاویون صنعت برق و انرژی ایران در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ایران در افغانستان-کابل

پاویون صنعت برق و انرژی ایران در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ایران در افغانستان-کابل ۲۹ شهریور الی ۱ مهر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

۱۴۰۳/۰۴/۲۴

نمایشگاه تخصصی صادرات برق و الکترونیک ایران (اقلیم کردستان عراق)؛ 10 و 11 مرداد 1403

نمایشگاه تخصصی صادرات برق و الکترونیک ایران ( اقلیم کردستان عراق ) طی روزهای 10 و 11 مرداد سال جاری در مرکز نمایشگاهی مجلل گرندمیلینوم سلیمانیه اقلیم کردستان عراق برگزار می‌شود.

۱۴۰۳/۰۴/۲۳

گزارش بررسی وضعیت صنعت برق در کشور قزاقستان

گزارش بررسی وضعیت صنعت برق در کشور قزاقستان توسط وزارت خارجه منتشر شد.

۱۴۰۳/۰۴/۱۷

شروط مشارکت و سرمایه گذاری طرح تبدیل بخش بخار نیروگاه‌های گازی به سیکل ترکیبی

شروط مشارکت و سرمایه گذاری طرح احداث بخش بخار نیروگاه‌های گازی به سیکل ترکیبی شامل نیروگاه‌های جنوب اصفهان، حافظ، ایرانشهر، گنو ، ماهشهر و شاهرود منتشر شد.

۱۴۰۳/۰۴/۰۶

در شانزدهمین جلسه کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق بازرگانی تهران مطرح شد

تهیه بسته سیاستی برای برون‌رفت از ناترازی برق

اعضای کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق تهران در شانزدهمین نشست خود راهکارهای برون‌رفت از ناترازی برق را مورد بحث و بررسی قرار دادند و توافق کردند که پس از جمع‌بندی نظرات نخبگان و مطالعات انجام شده، بسته‌ای سیاستی برای ارائه به مراجع ذی‌ربط تهیه کنند.

۱۴۰۳/۰۴/۰۲

واکنش شرکت توزیع برق تهران به قطع برق واحدهای تجاری

شرکت توزیع برق تهران در واکنش به گزارش تماس‌ شرکت‌های برق مناطق برای قطع برق واحدهای تجاری اعلام کرد که تعامل مکفی با مشترکان پایتخت در خصوص دریافت هزینه‌های بر..

۱۳۹۸/۱۲/۲۰

بودجه وزارت نیرو به پول آب و برق متکی است/ تا اردیبهشت با مشترکان مدارا می‌کنیم

وزیر نیرو با بیان اینکه اگر دریافت قبوض آب و برق با مشکل مواجه شود، اختلال حاصل از آن سبب کندی خدمات رسانی به مشترکان می‌شود، گفت: بخش عمده‌ای از بودجه وزارت نی..

۱۳۹۸/۱۲/۲۰

حمایت دولت از احداث نیروگاه‌های برق خورشیدی در منطقه ویژه لامرد

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان فارس گفت: استقرار نیروگاه‌های خورشیدی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد دارای توجیه اقتصادی و مشمول حمایت های دولت می شوند.

۱۳۹۸/۱۲/۲۰

مدیرعامل شرکت برق حرارتی؛۶۲۷ مگاوات به ظرفیت برق کشور افزوده شد

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت نیروی برق حرارتی گفت: همزمان با بهره‌برداری از سه طرح نیروگاهی ۶۲۷ مگاوات به ظرفیت برق کشور افزوده شد.

۱۳۹۸/۱۲/۲۰

تعویض کولر‌های گازی و صرفه جویی چشمگیر انرژی

معاون امور برق و انرژی وزیر نیرو: کاهش ده هزار مگاوات مصرف برق با تعویض کولر‌های گازی فرسوده معادل سه سال افزایش ظرفیت تولید برق در کشور است.

۱۳۹۸/۱۲/۲۰

۴۰ درصد مصرف برق تهران با کنتورهای هوشمند رصد می‌شود

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شهر تهران گفت: در حال حاضر نزدیک به ۴۰ درصد از مصرف انرژی برق در پایتخت، توسط کنتورهای هوشمند، پایش شده و تحت نظارت ..

۱۳۹۸/۱۲/۲۰

استمهال هزینه‌های برق مصرفی تا اردیبهشت

شرکت توانیر با ابلاغیه جدیدی اعلام کرد که آن دسته از مشترکان خانگی و یا سایر مصارف آمپری که در خواست استمهال هزینه‌های برق مصرفی را دارند تا پایان اردیبهشت ماه ..

۱۳۹۸/۱۲/۲۰

پروژه‌های بزرگ برقی تحت تاثیر کرونا

پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در حالی به ایستگاه آخر رسید که امروز نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا 25 طرح بزرگ آب و برق به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

۱۳۹۸/۱۲/۲۰

هشدار شرکتهای برق مناطق برای قطع برق واحدهای تجاری

وزیر نیرو در حالی که چندی پیش به شرکتهای آب و برق ابلاغ کرد، تا پول آب و برق مشترکان را با تاخیر دریافت کنند، برخی شرکتهای توزیع برق مناطق تهران در تماس با برخی..

۱۳۹۸/۱۲/۲۰

گرانی انرژی در ترکیه و قطع آبونمان میلیون‌ها شهروند

افزایش نرخ گاز و برق در سالیان اخیر٬ بسیاری از خانواده‌های ترکیه را با مشکل روبرو کرده و شمار قطع آبونمان برق و گاز از عدد ۲۰ میلیون فراتر رفته است.

۱۳۹۸/۱۲/۲۰

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.