پاویون صنعت برق و انرژی ایران در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ایران در افغانستان-کابل

پاویون صنعت برق و انرژی ایران در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ایران در افغانستان-کابل ۲۹ شهریور الی ۱ مهر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

۱۴۰۳/۰۴/۲۴

نمایشگاه تخصصی صادرات برق و الکترونیک ایران (اقلیم کردستان عراق)؛ 10 و 11 مرداد 1403

نمایشگاه تخصصی صادرات برق و الکترونیک ایران ( اقلیم کردستان عراق ) طی روزهای 10 و 11 مرداد سال جاری در مرکز نمایشگاهی مجلل گرندمیلینوم سلیمانیه اقلیم کردستان عراق برگزار می‌شود.

۱۴۰۳/۰۴/۲۳

گزارش بررسی وضعیت صنعت برق در کشور قزاقستان

گزارش بررسی وضعیت صنعت برق در کشور قزاقستان توسط وزارت خارجه منتشر شد.

۱۴۰۳/۰۴/۱۷

شروط مشارکت و سرمایه گذاری طرح تبدیل بخش بخار نیروگاه‌های گازی به سیکل ترکیبی

شروط مشارکت و سرمایه گذاری طرح احداث بخش بخار نیروگاه‌های گازی به سیکل ترکیبی شامل نیروگاه‌های جنوب اصفهان، حافظ، ایرانشهر، گنو ، ماهشهر و شاهرود منتشر شد.

۱۴۰۳/۰۴/۰۶

در شانزدهمین جلسه کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق بازرگانی تهران مطرح شد

تهیه بسته سیاستی برای برون‌رفت از ناترازی برق

اعضای کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق تهران در شانزدهمین نشست خود راهکارهای برون‌رفت از ناترازی برق را مورد بحث و بررسی قرار دادند و توافق کردند که پس از جمع‌بندی نظرات نخبگان و مطالعات انجام شده، بسته‌ای سیاستی برای ارائه به مراجع ذی‌ربط تهیه کنند.

۱۴۰۳/۰۴/۰۲

امکان رویت قبض‌های برق در سایت شرکت‌های توزیع

سخنگوی صنعت برق با تاکید بر اینکه تمام وضعیت قبض‌های صادر شده برق در سایت شرکت‌های توزیع برق برای مشترکان و مردم قابل رویت است، گفت: مشترکان در صورت هر گونه اشت..

۱۳۹۸/۱۱/۲۶

راهکار پیشنهادی مرکز پژوهش‌ها برای افزایش راندمان نیروگاه‌های حرارتی

مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به سازوکار فروش داخلی نفت خام در برنامه چهارم توسعه اعلام کرد: ابقای این سازوکار برای فروش برق به نیروگاه ها، بدون آنکه قیمت برق را..

۱۳۹۸/۱۱/۲۳

وجود دو هزارمگاوات ظرفیت تولید برق از انرژی زمین گرمایی در کشور

دفترظرفیت سنجی و ارزیابی منابع سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری برق ایران اعلام کرد: ظرفیت عملیاتی احداث نیروگاه‌های زمین‌گرمایی در کشور دو مگاوات است.

۱۳۹۸/۱۱/۲۰

دولت باید مطالبات بخش خصوصی صنعت برق را پرداخت کند

عضو سندیکای صنعت برق با بیان اینکه نوسانات ارزی مشکلاتی را در صنعت برق ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: دولت باید مطالبات بخش خصوصی صنعت برق را پرداخت کند تا مشکلات ..

۱۳۹۸/۱۱/۲۰

قيمت خريد برق نيروگاه‌ها مناقصه‌ای خواهد شد

سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه خرید تضمینی برق نیروگاه‌ها در گذشته زمینه استفاده از ظرفیت سازندگان داخلی برای حضور در این عرصه شده بود، گفت: برای برنامه پیش ..

۱۳۹۸/۱۱/۲۰

پیشنهادی برای آشتی دولت و ماینرها

هیئت دولت در مردادماه سال جاری در مصوبه ای تعرفه برقی را برای صنعت استخراج ارزرمز بدون ملاحظات فصلی اعلام کرده که بسیار بالاست و مخاطره استفاده غیرقانونی از ظرف..

۱۳۹۸/۱۱/۱۶

ایجاد اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی در حوزه آب و برق

مدیرکل دفتر حمایت از ساخت داخل و توسعه صادرات شرکت مادرتخصصی ساتکاب با اشاره به برنامه وزارت نیرو برای ایجاد اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی در حوزه آب و برق، گفت: ..

۱۳۹۸/۱۱/۱۵

در یک گزارش پژوهشی بررسی شد: راهکارهای بهینه‌سازی مصرف انرژی

مشکلات و چالش‌های موجود بر سر راه افزایش ظرفیت تولید انرژی، خصوصا انرژی الکتریکی و افزایش روزافزون تقاضا برای انرژی الکتریکی موجب شده است که کشورهای مختلف دنیا ..

۱۳۹۸/۱۱/۱۲

صنعت برق از چه مشکلاتی رنج می‌برد؟

صنعت برق در ایران با وجود توسعه مناسب در دهه‌های گذشته در شرایط فعلی که اقتصاد ایران روزهای سختی را سپری می‌کند، با چالش‌های متعددی مواجه شده است. موضوعاتی مانن..

۱۳۹۸/۱۱/۰۸

درآمد صادرات برق به 1800 میلیارد تومان رسید

مدیرعامل توانیر با تاکید بر اینکه میزان صادرات برق کشور امسال 120 درصد رشد داشت، گفت: از صادرات برق 1800 میلیارد تومان به درآمد صادراتی کشور اضافه شد.

۱۳۹۸/۱۱/۰۲

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.