پاویون صنعت برق و انرژی ایران در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ایران در افغانستان-کابل

پاویون صنعت برق و انرژی ایران در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ایران در افغانستان-کابل ۲۹ شهریور الی ۱ مهر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

۱۴۰۳/۰۴/۲۴

نمایشگاه تخصصی صادرات برق و الکترونیک ایران (اقلیم کردستان عراق)؛ 10 و 11 مرداد 1403

نمایشگاه تخصصی صادرات برق و الکترونیک ایران ( اقلیم کردستان عراق ) طی روزهای 10 و 11 مرداد سال جاری در مرکز نمایشگاهی مجلل گرندمیلینوم سلیمانیه اقلیم کردستان عراق برگزار می‌شود.

۱۴۰۳/۰۴/۲۳

گزارش بررسی وضعیت صنعت برق در کشور قزاقستان

گزارش بررسی وضعیت صنعت برق در کشور قزاقستان توسط وزارت خارجه منتشر شد.

۱۴۰۳/۰۴/۱۷

شروط مشارکت و سرمایه گذاری طرح تبدیل بخش بخار نیروگاه‌های گازی به سیکل ترکیبی

شروط مشارکت و سرمایه گذاری طرح احداث بخش بخار نیروگاه‌های گازی به سیکل ترکیبی شامل نیروگاه‌های جنوب اصفهان، حافظ، ایرانشهر، گنو ، ماهشهر و شاهرود منتشر شد.

۱۴۰۳/۰۴/۰۶

در شانزدهمین جلسه کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق بازرگانی تهران مطرح شد

تهیه بسته سیاستی برای برون‌رفت از ناترازی برق

اعضای کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق تهران در شانزدهمین نشست خود راهکارهای برون‌رفت از ناترازی برق را مورد بحث و بررسی قرار دادند و توافق کردند که پس از جمع‌بندی نظرات نخبگان و مطالعات انجام شده، بسته‌ای سیاستی برای ارائه به مراجع ذی‌ربط تهیه کنند.

۱۴۰۳/۰۴/۰۲

خسارت ۲۶۱ میلیارد تومانی سیل به شبکه آب و برق

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: برآورد اولیه برای خسارت سیل در سه استان در حوزه آبفا شهری و روستایی، ۱۳۸ میلیارد تومان و برای شبکه برق..

۱۳۹۸/۱۱/۰۲

اخبار برق کشورهای هم‌جوار؛ امارات متحده عربی

دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد کلان برق و انرژی وزارت نیرو در خبرنامه برق کشورهای هم‌جوار، وضعیت برق امارات متحده عربی را این گونه درج کرده است:

۱۳۹۸/۱۱/۰۱

راه‌اندازی دفاتر صادرات کالاهای صنعت آب و برق

مدیرعامل شرکت ساخت و تامین کالای آب و برق از راه اندازی دفاتر ثابت صادرات خدمات فنی و مهندسی و کالای آب و برق در خارج از کشور خبرداد.

۱۳۹۸/۱۱/۰۱

استفاده نیم درصد برق ایران در تولید بیت کوین

تولیدکنندگان ودست اندرکاران تولید بیت کوین با ارایه آمار مرتبط با مصرف نیم درصد برق ایران در حوزه این ارزرمز،بر این باورند درشرایط تحریم با بیت کوین می توان نفت..

۱۳۹۸/۱۱/۰۱

صرفه جویی ۷ هزار میلیارد تومانی با مدیریت مصرف در تابستان

مدیرعامل توانیر گفت:برنامه‌های مدیریت مصرف با رویکرد تشویق محوری در تابستان ۹۸ اجرا شد که در صورت اجرا نشدن آن علاوه بر اعمال خاموشی باید ۷ هزار میلیارد تومان ن..

۱۳۹۸/۱۱/۰۱

ایران برای برق سوریه چه می‌کند؟

بیش از ۵۰ درصد سیستم برق سوریه توسط گروه‌های تروریستی تخریب شده است، از این رو این کشور درصدد افزایش استفاده از تجهیزات برقی ایرانی برای بازسازی صنعت برق خود اس..

۱۳۹۸/۱۰/۲۸

کشف قیمت برق در بورس انرژی واقعی نیست

نایب رئیس سندیکای صنعت برق با بیان اینکه ساختار بورس انرژی باعث شده تا طرف تقاضای خرید برق انحصاری شود، گفت: چهار سال است که نرخ خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های ..

۱۳۹۸/۱۰/۰۴

لزوم بازنگری وزارت نیرو در یک تعرفه‌گذاری

عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: یکی از دلایل دشمنی امریکا با ایران و ناآرامی هایی که در خاورمیانه ایجاد می کند، آن است که فضا را برای فروش ..

۱۳۹۸/۱۰/۰۴

دو پلان و یک برداشت از سیمای صنعت برق

سمیه مهدوی - صنایع کلیدی کشور در یک دور تسلسل گرفتار شده‌اند، تسلسلی که با رصد تکرار در طول تاریخ می‌توان به عدم اصلاح آن در ساختار اقتصاد کشور صحه گذاشت.

۱۳۹۸/۱۰/۰۱

لزوم اجرای قانون تامین 20 درصد برق ادارات از تجدیدپذیر

غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران در نامه‎ای به وزیر نیرو خواستار ابلاغ دستورالعمل مصوبه هیات وزیران درباره الزام ارگان‎های دولتی به تامین 20 درصد از برق..

۱۳۹۸/۰۹/۱۸

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.