شروط مشارکت و سرمایه گذاری طرح تبدیل بخش بخار نیروگاه‌های گازی به سیکل ترکیبی

شروط مشارکت و سرمایه گذاری طرح احداث بخش بخار نیروگاه‌های گازی به سیکل ترکیبی شامل نیروگاه‌های جنوب اصفهان، حافظ، ایرانشهر، گنو ، ماهشهر و شاهرود منتشر شد.

۱۴۰۳/۰۴/۰۶

در شانزدهمین جلسه کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق بازرگانی تهران مطرح شد

تهیه بسته سیاستی برای برون‌رفت از ناترازی برق

اعضای کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق تهران در شانزدهمین نشست خود راهکارهای برون‌رفت از ناترازی برق را مورد بحث و بررسی قرار دادند و توافق کردند که پس از جمع‌بندی نظرات نخبگان و مطالعات انجام شده، بسته‌ای سیاستی برای ارائه به مراجع ذی‌ربط تهیه کنند.

۱۴۰۳/۰۴/۰۲

همزمان با عید سعید قربان و با حضور وزیر نیرو صورت گرفت؛

افتتاح دومین خط تولید پنل خورشیدی شرکت مانا انرژی پاک

در جریان سفر وزیر نیرو به استان مرکزی دومین خط تولید پنل‌های خورشیدی شرکت مانا انرژی پاک نیز با ظرفیت ۱۸۰۰ مگاوات در سال افتتاح شد.

۱۴۰۳/۰۳/۲۹

ناترازی ۱۰ هزار مگاواتی صنعت برق/اختصاص ۵ میلیارد دلار تسهیلات برای احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه میزان ناترازی برق به طور متوسط حدود ۱۰ هزار مگاوات در تیرماه و مردادماه است، تاکید کرد که امیدواریم امسال را با اقدامات مدیریت مصرف و همکاری مردم بدون خاموشی پیش ببریم اما نیازمند همراهی مشترکان هستیم.

۱۴۰۳/۰۳/۲۳

مناقصه بازسازی و روزآمدسازی شبکه تامین سوخت نیروگاه برق بولات نورجانوف قزاقستان

اطلاعات مناقصه بازسازی و روزآمدسازی شبکه تامین سوخت نیروگاه شامل انتقال دهنده ها Conveyors "به ارزش ۱۴۶ میلیون یورو اعلام شده و از تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ لغایت ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ معتبر است.

۱۴۰۳/۰۳/۱۹

اشتغال‌زایی ۱۶ هزار نفری در صنعت تولید برق خورشیدی

با امضای تفاهم نامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی بین شرکت مدیریت پروژه نیروگاه‌های سولار (از اعضای سندیکای صنعت برق ایران) با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در..

۱۳۹۸/۰۲/۲۵

مدل مصرف و قبوض برق مشترکان خانگی چگونه اصلاح می‌شود؟

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به طرح‌های تشویقی وزارت نیرو برای کاهش میزان مصرف برق بخش خانگی در ایام پیک مصرف تابستان، گفت: در صورت صرفه‌جویی ۱۰ درصدی در میزان..

۱۳۹۸/۰۲/۰۴

سناریوهای سال ۹۸ صنعت برق

اقتصاد ایران در سالی که گذشت سخت‌ترین روزهای خود را سپری کرد. «تحمل نوسانات نرخ ارز و التهاب شدید بازار»، «از سرگیری تحریم‌ها» و «افزایش چشمگیر تورم» برای اقتصا..

۱۳۹۸/۰۱/۲۱

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.