با پیگیری‌های سندیکا مقرر شد؛

ارجاع مشکلات صنعت برق به سازمان بازرسی کل کشور

جلسه نمایندگان سندیکای صنعت برق ایران با رئیس دفتر حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی کل کشور برگزار و مقرر شد سندیکا مواردی را که اجرای قانون و یا اجرای امور به درستی انجام نمی‌شود، در چهار سطح قانون، مقررات، ساختار و فرآیند شناسایی و به همراه مصادیق و راهکارهای پیشنهادی به دفتر حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی کل کشور ارائه کند.
ارجاع مشکلات صنعت برق به سازمان بازرسی کل کشور
تاریخ : ۱۴۰۰/۰۴/۱۳

در این جلسه که رئیس و نایب رئیس هیات مدیره و دبیر سندیکا حضور داشتند، گزارش‌ها و اقدامات انجام شده توسط سندیکا از جمله گزارش بررسی علل خاموشی‌ها، گزارش نقشه‌راه صادرات، انتظارات بخش خصوصی صنعت برق از دولت سیزدهم و بسته پیشنهادی سندیکا به دولت جدید ارائه و مقرر شد این دفتر برای شفاف‌سازی و رصد اجرای صحیح امور مربوط به صنعت برق از مطالعات کارشناسی سندیکا استفاده کند. 


با موافقت دفتر حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی مقرر شد سندیکا ارتباط خود را با دفتر مذکور بطور مستمر حفظ کرده و بررسی‌ها، عارضه‌یابی‌ها و پیشنهادات خود را به سازمان بازرسی ارائه کند. هچنین قرار بر این گذاشته شد که سندیکا سازوکارهای استفاده موثرتر از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت برق را در داخل سندیکا فراهم کند. 


شایان ذکر است سندیکا، اوایل سال جاری در نامه‌ای به سران قوا، راهکارهای پیشنهادی برای تحقق شعار سال 1400 تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها در صنعت برق را ارائه کرده بود و بر اساس آن رئیس قوه قضاییه راهکارهای پیشنهادی سندیکا را به رئیس سازمان بازرسی ارجاع و از سوی ایشان به دفتر حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید ملی این سازمان ارجاع شده بود. 


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.