اهدای نشان امین‌الضرب به جمشید بردبار

در پنجمین مراسم اعطای نشان و تندیس امین الضرب از 9 نفر از فعالان عرصه تولید و صنعت کشور از جمله مهندس جمشید بردبار، مدیرعامل شرکت الکترونیک افزار آزما توسط اتاق بازرگانی تهران تقدیرشد.
اهدای نشان امین‌الضرب به جمشید بردبار
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۲/۱۲

به گزارش سندیکای صنعت برق ایران به نقل از خبرگزاری فارس در پنجمین مراسم اعطای تندیس و نشان امین الضرب اکبر لاجوردیان، از  پیشکسوتان صنعت و بنیانگذاران گروه صنعتی بهشهر، از سوی اتاق بازرگانی با اهدای نشان امین‌الضرب مورد تقدیر قرار گرفت.

علی‌اصغر سعیدی، استاد دانشگاه و دارنده نشان امین‌الضرب از اولین دوره این مراسم، این نشان را در غیاب اکبر لاجوردیان تحویل گرفت.

*  اهدای نشان امین الضرب به رضا تهرانچی 

در ادامه این مراسم رضا تهرانچی، کارآفرین پیشکسوت و بنیانگذار گروه صنعتی ویتانا، به پاسداشت یک عمر فعالیت اقتصادی و کارآفرینی، از سوی اتاق بازرگانی تهران با اهدای نشان امین‌الضرب مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت.

علی‌اصغر سعیدی، استاد دانشگاه و دارنده نشان امین‌الضرب، در غیاب رضا تهرانچی، این نشان را دریافت کرد.

* اهدای نشان امین الضرب به ذوالنوری و بردبار و احرامیان  

همچنین در ادامه این مراسم غلامرضا ذوالنوری ، کارآفرین پیشکسوت در عرصه فرش ایرانی و پدر گبه ایران، به پاسداشت یک عمر فعالیت اقتصادی و کارآفرینی، از سوی اتاق بازرگانی تهران با اهدای نشان امین‌الضرب مورد تقدیر قرار گرفت که در غیاب وی فرزندش این نشان را دریافت کرد. 

در ادامه این مراسم نشان امین الضرب به  جمشید بردبار مدیرعامل شرکت الکترونیک افراز آزما از چهره های برتر صادرات کشور و چهره های ماندگار صنعت برق ایران اهدا شد. 

بردبار در یک پیام ویدئویی ضبط شده که در مراسم پخش شد  اظهار داشت: در ایران اشتباه مدیریتی بسیار زیاد است، شعار تولید و تحقیق زیاد داده می شود اما در عمل خبری نیست و در اینجا مملکت تولید و تحقیق نیست بلکه مملکت بیزنس و رانت است و آن کسانی که دانش کار را دارند خیلی مشارکت نمی دهند بنابراین اگر یک مقدار مدیریت ها اصلاح شود و یک مقدار هم محدودیت های بانکی رفع شود همان طور که برای اراز آزما خوب خواهد بود برای سایر صنایع نیز آینده خوبی را خواهیم داشت. 

بردبار در ادامه این مراسم طی سخنانی خطاب به مسئولان  در این مراسم اظهار داشت:  انشاءالله مشکلاتی که دولتی ها برای بخش خصوصی ایجاد می کنند از بین برود  زیرا صدور بخشنامه ها توسط دولت برای بخش خصوصی مانند این است که پزشکی بدون اینکه بیمار خود را ویزیت کند تشخیص می دهد که فرد چه بیماری دارد و برای او نسخه صادر کند. 

در این مراسم همچنین نشان امین الضرب به محمد احرامیان بنیانگذار و  هیات مدیره فولاد یزد به پاسداشت فعالیت های اقتصادی و کارآفرینی و فعالیت های نیکوکارانه اجتماعی از سوی اتاق بازرگانی تهران اهدا شد. 

احرامیان  طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: در دوره خاتمی که جهانگیری به یزد آمدند از کارهای ما راضی بودند و از ما سوال کردند که چه کاری می توانیم برای شما انجام دهیم که از وی خواستم که دستور دهند که چوب لای چرخ ما نگذارند لذا الان می گویم که با تمام چوب لای چرخ گذاشتن ها همکاران ما از 70 نفر به حدود 5 هزار نفر در 6 استان افزایش یافته است. 

* نشان امین الضرب به نعمت زاده وزیر اسبق وزارت صمت اهدا شد

در ادامه این مراسم همچنین از محمدرضا نعمت زاده وزیر اسبق  صنعت، معدن و تجارت با اهدای نشان امین الضرب به پاسداشت یک عمر حضور در عرصه صنعت تقدیر شد. 

* اهدای تندیس امین الضرب به رضا حمیدی و محمدرضا انصاری

در پنجمین دوره اهدای نشان و تندیس کارآفرینی امین الضرب با اعطای  تندیس امین الضرب از رضا حمیدی به پاسداشت یک عمر فعالیت در عرصه کارآفرینی تقدیر شد. 

در این مراسم همچنین تندیس امین الضرب به  محمدرضا انصاری به پاسداشت یک عمر حضور در عرصه کارآفرینی با اعطای نشان امین الضرب تقدیر به عمل آمد. 

انتهای پیام/ 


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.