رییس هیات مدیره سندیکا:

تلاشی که برای تعالی ادامه خواهد یافت

پیام باقری؛ رییس هیات مدیره سندیکای صنعت برق ایران در یاداشتی نوشت: امروز که تنها چند ماه از آغاز به کار هشتمین دوره هیات مدیره سندیکا می گذرد، شاید بهترین زمان برای تقدیر از تلاش های بی دریغ جناب آقای مهندس سپهر برزی مهر باشد که در طول فعالیت چهار ساله دوره هفتم، دبیرخانه سندیکا را به بهترین و حرفه ای ترین شکل ممکن اداره و ارتباطی منسجم و موثر با شرکت های عضو برقرار کرد.
تلاشی که برای تعالی ادامه خواهد یافت
تاریخ : ۱۴۰۰/۱۲/۰۹

پیام باقری؛ رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت برق ایران: 

تشکل های اقتصادی مهمترین و کلیدی‌ترین پل ارتباطی بخش خصوصی با نهادهای حاکمیتی و تصمیم‌گیر کشور محسوب می‌شوند، از این رو اتکا به ساختارهای درونی کارآمد، چابک و اثرگذار در افزایش سطح چانه‌زنی آنها در سیاستگذاری‌های کلان مرتبط و کسب نتیجه از اهمیت بسزایی برخوردار است. 

بدون تردید اعضای یک تشکل شالوده و بنیان قدرت آن محسوب می‎شوند و با افزایش سطح فراگیری تشکل، عملا ضریب اثربخشی آن در بین ذینفعان کلیدی را افزایش می‎دهند. در کنار این شاخص ریشه ای اما از نقش دبیرخانه تشکل های اقتصادی در پیشبرد اهداف و پیگیری منافع و مسائل شرکت های عضو هم نمی توان چشم پوشید. 

موفقیت تشکل های فعال عمدتا در قالب ساختاری منسجم متشکل از دبیرخانه حرفه ای و اعضای فعال و مشارکت پذیر، شکل می گیرد و سندیکای صنعت برق ایران هم با تکیه بر همین شاخص های تعیین کننده و اساسی در طول سال های اخیر توفیقات متعددی را نظیر انتخاب به عنوان برترین تشکل اقتصادی کشور دارای رتبه A+ با مرجعیت دانشی برای نهادهای تصمیم گیر کشور کسب کرده است. 

دبیرخانه سندیکا در کنار بیش از 650 شرکت فعال صنعت برق، سندیکا را به شاکله ای قدرتمند و اثرگذار تبدیل نموده به گونه ای که شاید فراتر از سطح معمول تشکل های اقتصادی در کشور گام برمی دارد. لذا امروز که تنها چند ماه از آغاز به کار هشتمین دوره هیات مدیره سندیکا می گذرد، شاید بهترین زمان برای تقدیر از تلاش های بی دریغ جناب آقای مهندس سپهر برزی مهر باشد که در طول فعالیت چهار ساله دوره هفتم، دبیرخانه سندیکا را به بهترین و حرفه ای‎ترین شکل ممکن اداره و ارتباطی منسجم و موثر با شرکت های عضو برقرار کرد. 

بدون تردید ایشان که پیش از این هم مسئولیت معاونت اجرایی سندیکا را عهده دار بوده و در طول سال های فعالیت و تعالی این تشکل همواره در کنار آن قرار داشتند، یکی از اثرگذارترین و دلسوزترین نیروهای سندیکا محسوب می شود و به همین دلیل از این پس هم دوشادوش هیات مدیره، دبیرخانه و شرکت های عضو برای ارتقاء سندیکا تلاش خواهد کرد. 

از طرفی رجاء واثق دارد که حضور آقای مهندس مهدی مسائلی به عنوان دبیر جدید سندیکا که علاوه بر آشنایی و تسلط بر اهم موضوعات کلیدی صنعت برق و چالش های شرکت های عضو، به خوبی نسبت به نهادها و ساختارهای ذیربط در این صنعت آگاهی دارد، همچنان پیشبرد اهداف متعالی سندیکا را به دنبال خواهد داشت.

در پایان به عنوان عضوی از خانواده بزرگ سندیکای صنعت برق ایران، ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از تلاش‎ها، زحمات دلسوزانه و خدمات ارزشمند جناب آقای مهندس برزی‎مهر و آرزوی تندرستی و عافیت برای ایشان، توفیق روزافزون جناب آقای مهندس مسائلی را هم در انجام مسئولیت محوله از درگاه ایزد منان مسئلت دارم و امیدوارم هیات مدیره و دبیرخانه سندیکا با حمایت همیشگی اعضای محترم گام های موثری در راستای تعالی صنعت برق کشور، ارتقاء جایگاه سندیکا و رفع مشکلات شرکت های عضو بردارند.

 


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.