حضور پرقدرت سندیکا و فعالان صنعت برق در نمایشگاه اکسپو

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) که از شنبه هشتم اردیبهشت ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران کلید خورده بود، پس از پنج روز، دوازدهم اردیبهشت به کار خود پایان داد.
حضور پرقدرت سندیکا و فعالان صنعت برق در نمایشگاه اکسپو
تاریخ : ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
امسال در یکی از پرشورترین دوره‌های اکسپوی ایران، سندیکای صنعت برق ایران برای دومین بار با برگزاری یک پاویون تخصصی، فرصتی مغتنم و مناسب به منظور نمایش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های صادراتی اعضای خود در حوزه ساخت تجهیزات و تولید خدمات فنی و مهندسی فراهم کرد.

دکتر آزادبخت مدیرکل دفتر برق و الکترونیک وزارت صمت از جمله میهمانان کلیدی پاویون سندیکا در اکسپوی امسال بود که علاوه بر آشنایی با ظرفیت‌های صادراتی شرکت‌های عضو، پای صحبت فعالان صنعت برق درباره مهمترین چالش‌های آنها در حوزه های ثبت سفارش، تخصیص ارز و ... نشست.

در پاویون سندیکا که در سالن خلیج فارس دایر بود، برخی از شرکت‌های سندیکا از جمله نیان الکترونیک، سیم راد سما، آزمایشگاه صنایع انرژی (اپیل)، پتونیا، صنایع سنجش انرژی بهینه‌سازان توس، ایستا توان اتصال، خدمات نیروگاهی آهار شرق و الکترو شایلی حضور داشتند و پنج روز پرکار را برای معرفی مهمترین پتانسیل‌های صادراتی خود به میهمانان خارجی و داخلی اکسپو پشت سر گذاشتند.

در این نمایشگاه که آیین افتتاح آن، با حضور رئیس جمهور برگزار شد، میهمانان پرشماری از کشورهای آفریقایی، عرب و آسیای شرقی به ویژه چین حضور داشتند. در این فرصت پنج روزه نمایندگان مرکز تحول نهاد ریاست جمهوری، رئیس مرکز تجاری در نجف، رئیس اتا ق‌های دیالمه و بصره، رئیس گروه عراق در سازمان توسعه تجارت، رئیس اتاق بازرگانی نجف و رئیس بخش تجاری سفارت افغانستان و دبیر ستاد توسعه ستاد فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی از غرفه سندیکا بازدید کردند و همچنین تجار و بازرگانان ایرانی هم جزو بازدیدکنندگان اصلی این نمایشگاه محسوب می‌شدند.

لازم به ذکر است که امسال در حاشیه اکسپوی ایران، با برگزاری اجلاس ایران و آفریقا تلاش شد زمینه برای حضور شرکت‌های ایرانی در بازارهای هدف در قاره آفریقا تسهیل شود.

گزارش تصویری
امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.