با تصمیم هیات مدیره؛

دبیر جدید سندیکای صنعت برق ایران منصوب شد

در دوازدهمین جلسه هیات مدیره دوره هشتم سندیکای صنعت برق ایران که صبح امروز هشتم اسفند ماه برگزار شد، مهندس مهدی مسائلی به عنوان دبیر جدید سندیکا منصوب شد.
دبیر جدید سندیکای صنعت برق ایران منصوب شد
تاریخ : ۱۴۰۰/۱۲/۰۸

در دوازدهمین جلسه هیات مدیره دوره هشتم سندیکای صنعت برق ایران که صبح امروز هشتم اسفند ماه برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات مهندس سپهر برزی‌مهر، مهندس مهدی مسائلی به عنوان دبیر جدید سندیکای صنعت برق ایران منصوب شد. 

شایان ذکر است مهدی مسائلی که در جریان انتخابات هیات رئیسه دوره هشتم هیات مدیره، به عنوان نایب رئیس سندیکا انتخاب شده بود، برای پذیرش تصدی دبیری سندیکا از سمت نایب رئیسی استعفا داده است و جایگزین وی در جلسه آتی هیات مدیره با برگزاری انتخابات مشخص خواهد شد. 

طبق ماده 39 اساسنامه سندیکای صنعت برق ایران، هیات مدیره یک نفر شخص حقیقی خارج از اعضای هیات مدیره را به طور تمام وقت به عنوان دبیر سندیکا انتخاب و استخدام می‌نماید.

گفتنی است مهندس سپهر برزی مهر همزمان با آغاز به کار دوره هشتم، استعفای خود را به هیات مدیره ارائه و از سمت دبیر سندیکا کناره گیری کرده بود. هیات مدیره سندیکا نیز در تاریخ 26 دیماه با استعفای ایشان موافقت کرد و آقای مهندس مهدی مسائلی طی این مدت به عنوان سرپرست، مسئولیت دبیرخانه سندیکا را به عهده داشته است.


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.