افتخاری دیگر برای نیان

رتبه اول جشنواره شیخ بهایی برای نیان‌الکترونیک

نیان الکترونیک برترین شرکت فن آفرین کشور با دریافت تندیس رتبه یک از هفدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی شد.
رتبه اول جشنواره شیخ بهایی برای نیان‌الکترونیک
تاریخ : ۱۴۰۲/۰۲/۲۳

شرکت نیان الکترونیک در جشنواره ملّی فن آفرینی شیخ بهایی که 20 و 21 اردیبهشت ماه 402  برگزار شد، با کسب مقام اول به عنوان "برترین فن آفرین رشد یافته" (از سوی مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)  انتخاب شد.
جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، معتبرترین رویدادِ حوزه فناوری و فن آفرینی کشور است که بارویکردِ شناسایی ایده پردازان و ایده‌های دانش‌بنیان، در جهت توسعه فناوری و شکوفایی اقتصاد دانش‌بنیان گام برمیدارد. داوری دقیق و سختگیرانه ی این جشنواره طی پنج مرحله، قابلیتهای مختلفِ سیستم در حوزه های مدیریت دانش، نوآوری، سطح فناوری و تجاری سازی ایده های دانشی را بررسی می کند.
 در جشنواره امسال نزدیک به پانصد طرح و ایده دانش بنیان از 29 استان کشور درخواست ارزیابی در جشنواره را داشته که از این بین 3 شرکت دانش بنیان رشد یافته، 3 شرکت نو پا و 3 کسب و کار به مرحله نهایی راه یافتند و نیان الکترونیک در بالاترین سطح توانست عنوان برترین شرکت دانش بنیان کشور را کسب کند.

شرکت دانش بنیان نیان الکترونیک، طراح و تولیدکننده مبدل‌های الکترونیکی انرژی الکتریکی و سیستم‌های تغذیه مخابراتی است که از سال 1374 در شهرک صنعتی توس مشهد فعالیت می‌کند و توانسته عنوان بزرگترین تولید کننده مبدل‌های انرژی ایران را به دست آورد و مشتریان برون مرزی برای محصولات‌اش پیدا کند تا در دوره های پیاپی، صادرکننده نمونه شود.


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.