فراخوان نمایشگاه انرژی کیش و تخصیص فضای اختصاصی به اعضا در پاویون سندیکا

سندیکا هماهنگی‌های لازم برای تسهیل حضور شرکت‌های عضو در نمایشگاه کیش را بعمل آورده و امکان حضور اعضا در غرفه‌های استاندارد مستقل 15 متری در پاویون سندیکا با هزینه 2 میلیون تومان فراهم شده است.
فراخوان نمایشگاه انرژی کیش و تخصیص فضای اختصاصی به اعضا در پاویون سندیکا
تاریخ : ۱۳۹۸/۰۹/۲۶

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش طبق روال هرساله طی روزهای 30 دیماه الی 3 بهمن‌ماه سال جاری توسط سازمان منطقه آزاد کیش با همکاری و حمایت وزارت نیرو، وزارت نفت، شرکت ملی نفت، شرکـت ملی گـاز، شرکت ملـی صنایع پتروشیمی، شرکت ملـی پخش فرآورده‌هـای نفت و تشکل‌های حوزه نفت و انرژی و سندیکای صنعت برق ایران در مرکز نمایشگاه‌هـای بین‌المللی کیش برگزار خواهد شد. 

با عنایت به حضور کارفرمایان و شرکت‌های معتبر حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و برق و انرژی در این رویداد و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای بازدید مدیران ارشد و دست‌اندرکاران وزارتخانه‌های مرتبط و همچنین مدیران تدارکات شرکت‌های بالادستی و سرمایه‌گذاران مرتبط، سندیکا هماهنگی‌های لازم برای تسهیل حضور شرکت‌های عضو در نمایشگاه را بعمل آورده است و امکان حضور اعضا در غرفه‌های استاندارد مستقل 15 متری در پاویون سندیکا با هزینه 2 میلیون تومان فراهم شده است.

از اعضای محترم دعوت می‌شود  در صورت علاقمندی، با تکمیل و ارسال فرم ذیل به شماره فکس 66944967 مراتب آمادگی خود را برای حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش به سندیکا اعلام و برای کسب اطلاعات بیشتر با ستاد برگزاری نمایشگاه با شماره تلفن همراه ( 09122350915 آقای فتح‌اله گل) و یا امور نمایشگاه‌های سندیکا شماره تلفن 3-66570930 داخلی 113 (خانم باقرپور) تماس حاصل فرمایند.

(شایان ذکر است امکان حضور با مساحت بیشتر و یا حضور در غرفه مستقل نیز برای اعضای سندیکا با 15 درصد تخفیف هماهنگ شده است).

 

مشاهده و دریافت فرم درخواست 


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.