9 تفاهم‌نامه همكاری در شبكه آزمايشگاهی صنعت برق مبادله شد

بین شبكه آزمايشگاهی صنعت برق و آزمايشگاه‌‎های كشور به منظور همکاری در ارائه خدمات آزمايشگاهی به صنايع و پژ‍وهشگران، 9 تفاهم‌نامه همكاری مبادله شد.
9 تفاهم‌نامه همكاری در شبكه آزمايشگاهی صنعت برق مبادله شد
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۷/۲۳

این تفاهم‌نامه‌ها که به منظور گسترش شبکه آزمایشگاهی صنعت برق و همکاری در ارائه خدمات آزمایشگاهی به صنایع و پژوهشگران به امضا رسیده، شامل آزمايشگاه فشار قوی دانشگاه تهران، آزمايشگاه روشنایی دانشگاه تهران، آزمايشگاه الكترومغناطيس دانشگاه صنعتی اميركبير، آزمايشگاه فشار قوی واحد علم و صنعت، شركت صنعتی گام اراك، شركت توليدی توان ره صنعت، شركت رنگ صنعتی اميركبير (مترا)، شركت مقره‌سازی ايران و شركت صنايع انر‍ژی (اپيل) است.

بر اساس این تفاهم‌نامه‌ها که در پژوهشگاه نیرو امضا شد، آزمايشگاه‌های عضو شبكه متعهد شدند، نهايت همكاری را در ارائه خدمات آزمايشگاهی خود به صنايع و پژ‍وهشگران حوزه صنعت برق داشته باشند.

بنا بر این گزارش، شبكه آزمايشگاهی صنعت برق با بيش از 430 دستگاه و تجهيزات آزمايشگاهی توسط دفتر برنامه‌ریزی و تایید صلاحیت آزمایشگاه‌های صنعت برق و انرژی به عنوان دبيرخانه اين شبكه در مرکز آزمون، بازرسی، استانداردهای نیرو (آبانیرو)، راه‌اندازی و مشغول به فعاليت است. اين دفتر مأموریت دارد تا زنجیره آزمون بر روی تجهیزات مورد استفاده در این صنعت را مدیریت کرده و سطح فعالیت‌های مرتبط را در هر قسمت در سطح ملی و بين‌المللی ارتقا دهد.


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.