به همت کمیته اتوماسیون سندیکا و با امضای قرارداد با پژوهشگاه نیرو در دستورکار قرار گرفت؛

تدوین مشخصات فنی و روش اجرایی جامع سیستم‎های اتوماسیون پست‌های انتقال و فوق توزیع

قرارداد تدوین مشخصات فنی و روش اجرایی جامع سیستم‎های اتوماسیون پست‌های فشار قوی بین پژوهشگاه نیرو و سندیکای صنعت برق ایران در 33 ماده به امضا رسید.
تدوین مشخصات فنی و روش اجرایی جامع سیستم‎های اتوماسیون پست‌های انتقال و فوق توزیع
تاریخ : ۱۴۰۰/۰۷/۱۰

قرارداد تدوین مشخصات فنی و روش اجرایی جامع سیستم‎های اتوماسیون پست‌های فشار قوی بین پژوهشگاه نیرو و  سندیکای صنعت برق ایران در 33 ماده به امضا رسید.

به موجب این قرارداد سندیکای صنعت برق ایران به عنوان مجری پروژه تدوین مشخصات فنی و روش اجرایی جامع تجهیزات اتوماسیون پست‌های انتقال و فوق توزیع با بهره‌گیری از توان علمی و اجرایی اعضای خود و خبرگان حوزه سیستم‎های اتوماسیون پست‌های انتقال و فوق توزیع، همکاری خود را با پژوهشگاه نیرو آغاز کرد. 

طبق این قرارداد، مشخصات فنی و روش اجرایی جامع سیستم‌های اتوماسیون پست‌های انتقال و فوق توزیع با استفاده از استانداردها و معیارهای جهانی به منظور اجرای بهینه و هماهنگ سیستم‌های اتوماسیون پست در شبکه برق کشور و تنوع‌زدایی از ساختار و بهبود کیفیت در سیستم‌های اجرا شده توسط کمیته اتوماسیون سندیکا تدوین خواهد شد که شامل معیارهای طراحی، رویه‌های تست آزمایشگاهی و کارخانه‌ای (FAT) و تست‌های پیش از راه‌اندازی در سایت (SAT) می‌باشد.

همچنین براساس توافق میان پژوهشگاه نیرو و شرکت توانیر به منظور تدوین نظام‎نامه فنی جامع اجرایی سیستم‎های اتوماسیون پست‎های انتقال و فوق توزیع، مقرر شد جلسات مستمر با حضور نمایندگان شرکت توانیر، پژوهشگاه نیرو و تیم فنی کمیته اتوماسیون و مخابرات سندیکا به منظور پیشبرد اهداف پروژه برگزار شود. 


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.