پرسشنامه تاکتیک‎های نفوذ شخص فروشنده و تصميم خرید نماينده‌ی خرید

یک پژوهش علمی در نظر دارد با بررسی نتایج پرسشنامه‌ای که برای جامعه آماری شرکت‎های کوچک و متوسط فعال در صنعت برق کشور تهیه شده است، به بررسی "نقش تاکتیک‎های نفوذ استفاده شده توسط فروشندگان بر جلب اعتماد خریدار و نهایتا جلب تصمیم خرید ایشان" بپردازد.
پرسشنامه تاکتیک‎های نفوذ شخص فروشنده و تصميم خرید نماينده‌ی خرید
تاریخ : ۱۴۰۰/۰۹/۱۳

مخاطب پرسشنامه مذکور مدیران، کارشناسان تدارکات، بازرگانی یا خرید شرکت‎های عضو سندیکای صنعت برق ایران هستند که بنا بر اقتضای شغلی با فروشندگان شرکت‎های تامین‎کننده در تعامل بوده و بر تصمیم نهایی خرید تاثیرگذار هستند. لذا از شرکت‎های عضو درخواست می‎گردد برای کمک به انجام هر چه دقیق‎تر پژوهش فوق، در صورت امکان لینک مربوطه را برای همکاران مرتبط در سازمان که دارای چنین مسئولیتی هستند، ارسال فرمایند. 

این پرسشنامه که حاوی 55 سوال بوده به صورت گزینه‌ای و براساس طیف لیکرت هفت‌تایی تنظیم شده‌ است و حداکثر ۳۰ دقیقه از زمان پاسخ‎دهنده را خواهد گرفت.

ضمن تشکر صمیمانه از مشارکت ارزشمندتان در تکمیل پرسشنامه، یادآوری می‌گردد نظرات آن سرور گرامی فقط به منظور اهداف تحقیقی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. پاسخ دهندگان گرامی بعد از کلیک بر روی لینک زیر ، با انتخاب گزینه [NEXT]، به سوالات پاسخ دهند. 

yun.ir/2tum12


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.