برای دومین سال متوالی صورت گرفت؛

کسب تندیس بلورین جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط شرکت سرمایه‌گذاری صنایع برق و آب صبا

شرکت سرمایه گذاری صنایع برق و آب صبا (سهامی عام) به عنوان یکی از اعضای سندیکای صنعت برق ایران برای دومین سال متوالی موفق به دریافت تندیس بلورین دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.
کسب تندیس بلورین جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط شرکت سرمایه‌گذاری صنایع برق و آب صبا
تاریخ : ۱۴۰۰/۱۰/۲۹

دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، صبح روز سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰، با حضور سید شمس ‎الدین حسینی رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، هادی قوامی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد و امور دارایی، داوود منظور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور و جمعی از مسئولان کشوری، مدیران ارشد شرکت‎ها و اساتید دانشگاهی در سالن اجلاس سران برگزار شد.

بر اساس ارزیابی‌های انجام شده توسط هیأت داوران، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع برق و آب صبا (سهامی عام) به عنوان بزرگترین هلدینگ فعال در صنعت برق و آب کشور و عضو سندیکای صنعت برق ایران که برای دومین سال متوالی در این رویداد ملی حضور پیدا کرده بود، با توجه به شفافیت، عملکرد مطلوب و احراز شرایط لازم موفق به دریافت تندیس بلورین و لوح تقدیر جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد و روح اله بلکوتی به عنوان مدیر مالی شرکت، این جایزه را دریافت کرد. 

جایزه ملی مدیریت مالی که از سال ۱۳۸۹ به صورت سالانه برگزار می‌شود، در سه بخش تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه به شرکت‌های حائز امتیاز لازم اعطا می‌شود. 

 





امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.