در دهمین آیین تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس صورت گرفت؛

تجلیل از مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک فاران

در دهمین آیین تجلیل از پیشکسوتان عرصه فناوری پارک فناوری پردیس که 18 بهمن ماه با حضور فناوران پارک برگزار شد، از «حمیدرضا ادیبی»، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک فاران به عنوان یکی از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس تجلیل شد.
تجلیل از مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک فاران
تاریخ : ۱۴۰۰/۱۱/۲۰

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، عصر روز 18 بهمن طبق روال سال‌های گذشته، آیین تجلیل از پیشکسوتان پارک، با حضور مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس، سیروس وطنخواه رییس مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، رسول جلیلی رییس دانشگاه صنعتی شریف و پیشکسوتان و مدیران عامل شرکت های فناور عضو پارک در سالن همایش های این پارک برگزار شد.

در این مراسم از 3 پیشکسوت پارک فناوری پردیس تجلیل شد. «احمد حسینی»، بنیان‌گذار و رییس هیات‌مدیره شرکت راون‌سازه به عنوان یکی از پیشکوستان پارک فناوری پردیس تجلیل شد.

او متولد سال 1334 در روستای زعفران علیا اسلام‌آبادغرب کرمانشاه است و دارای مدرک دکترای جنین‌شناسی از دانشگاه گلاسکو انگلستان می باشد.

حسینی عضو موسس و هیئت مدیره پژوهشگاه رویان، از بنیان گذاران و عضو هیئت مدیره انجمن جنین شناسی و تولید مثل، موسس و عضو هیئت مدیره بیمارستان عرفان تهران، سردبیر و عضو هیئت تحریریه ژورنال بین المللی یاخته (The Cell)، برگزیده اولین دوره جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی، مبتکر انجماد شیشه ای جنین و تخمک در ایران و دارای 2 کتاب و 179 مقاله علمی در نشریات معتبر داخلی و بین‌المللی است.

در ادامه از «حمیدرضا ادیبی»، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک فاران به عنوان یکی دیگر از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس تجلیل شد.

او متولد سال 1337 در شهرستان سنقر است و دارای مدرک دکتری تحول دیجیتال و مدیریت استراتژی می باشد.

ادیبی عضو هیات مدیره انجمن صنایع خورشیدی ایران، عضو انجمن برق و الکترونیک ایران، عضو سندیکای صنعت برق ایران، سندیکای صنعت مخابرات ایران و انجمن تولید‌کنندگان یوپی‌اس ایران، عضو فعال اتاق‌های بازرگانی ایران با کشورهای ایتالیا، بلژیک، فرانسه، چین، آلمان و دارای تندیس برترین‌های صنعت، تجارت و توسعه ملی است.

همچنین در این مراسم از «محمدجواد کریمی»، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت توسعه دانش‌اندیش رانا به عنوان سومین پیشکوست پارک فناوری پردیس نیز قدردانی شد.

او متولد سال 1346 در اصفهان است و دارای مدارک تخصصی مهندسی و نگهداری هواپیما از سازمان هواپیمایی کشوری می باشد.
کریمی مدرس، طراح و تولید‌کننده پره‌های توربین به کمک فناوری CAD/CAM، طراح و مهندس ناظر تهیه نقش‌های بال و بدنه هواپیماهای دو نفره است و تجربه انجام 12 پروژه نمونه‌ساززی سریع با سازمان‌های دولتی و دفاعی و راه‌اندازی 5 شرکت فناور در حوزه‌های مکانیک، سلامت و انرژی را در کارنامه کاری خود دارد.

در دهمین آیین تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس، همچنین از 15 نفر از کسانی که طی 20 سال گذشته در توسعه و رشد زیست بوم فناوری پارک فناوری پردیس نقش داشته‌اند، تجلیل شد؛ از جمله مرحوم سراج‌الدین کازرونی از هم‌بنیان‌گذاران و نقش‌آفرینان اصلی در ایجاد پارک فناوری پردیس، مرحوم سعیدعلی رهنما اولین معاون توسعه مدیریت پارک، فریبا یحیایی که در دفتر امور هزینه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور از سالهای ابتدایی تاسیس پارک نقش مهمی را در حمایت از این پروژه ملی داشتند، مهدی هدایت مدیرعامل سابق شرکت عمران شهر جدید پردیس، رسول شهبازی بعنوان نخستین مشاور و عضو کمیته معماری پارک فناوری پردیس، محمدرضا جبلی به عنوان پیشکسوت مشاورین حوزه جذب و پذیرش پارک قدردانی شد.

همچنین از محمدعلی یگانه‌دوست، امیراحمد سپهری، قرقچیان و نیز از بابک رهنما، جواد آذرنیا و محسن محمدی بعنوان قدیمی‌ترین نیروهای ستاد پارک قدردانی شد.

«معرفی فناوران برتر پارک»، «اجرای برنامه هنری و موسیقی زنده توسط یکی از برگزیدگان رویداد پارک تلنت» از دیگر بخش‌های متنوع این مراسم بود.

 


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.