در جلسه هیات مدیره به تصویب رسید؛

تعیین اولویت‌های سندیکا بر اساس چالش‌های استعلام شده از اعضا

در یازدهمین جلسه هیات مدیره دوره هشتم سندیکای صنعت برق ایران که بیست و چهارم بهمن سال جاری با حضور اعضای هیات مدیره و بازرسان سندیکا به صورت برخط برگزار شد، مهدی مسائلی گزارشی از اهم اقدامات صورت گرفته و جلسات مشترک سندیکا با نهادهای ذیربط ارائه کرد.
تعیین اولویت‌های سندیکا بر اساس چالش‌های استعلام شده از اعضا
تاریخ : ۱۴۰۰/۱۲/۱۴

در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم ارائه گزارش مربوط به احصاء مشکلات شرکت های عضو و اولویت های مد نظر آنها، مقرر شد گزارش مربوط به استعلام صورت گرفته از اعضادر خصوص مهمترین چالش ها و انتظارات آنها، در جلسه آتی هیات مدیره ارائه و در خصوص آن تصمیم‌گیری شود. همچنین با توجه به اینکه سندیکا به دنبال توسعه روابط خود به ویژه با تشکل‌های همکار است، امضای تفاهم نامه‌های همکاری با پژوهشگاه نیرو، انجمن گالوانیزه و انجمن آب و فاضلاب به تصویب هیات مدیره رسید و قرار بر این گذاشته شد که پیگیری موضوعات مربوط به هر یک از تفاهم نامه‌ها به کمیسیون ها یا نمایندگانی از هیات مدیره سپرده شده و در دبیرخانه هم افرادی برای پیگیری این تفاهم نامه‌ها تعیین شوند.

بررسی مصوبات اجرایی نشده هیات مدیره یکی دیگر از موضوعات این جلسه بود. بر این اساس گزارشی از مصوباتی که طی ده جلسه دوره هشتم از زمان آغاز به کار آن، بدون اقدام باقیمانده بود توسط سعید سالمی، منشی هیات مدیره ارائه و تصمیمات زیر جهت پیگیری این مصوبات اتخاذ شد؛

مقرر شد کمیسیون‌های عمومی کار خود را به صورت موردی و موضوعی با حضور روسا و نمایندگان هیات مدیره آغاز کنند تا پیگیری موضوعاتی که به آن‌ها سپرده شده، بیش از این به تعویق نیفتد و پس از تکمیل اعضای کمیسیون ها، تقویم جلسات آنها تدوین و نهایی شود. 

مقررشد گزارش مربوط به عدم نتیجه بخش بودن پیگیری‌های مربوط به قرارداد تیپ در دستور کار کمیسیون حقوقی و قرارداد‌ها قرار گیرد. 

مقرر شد متن میثاق نامه‌ای که در سال‌های گذشته تهیه شده، در کمیسیون حقوقی و قراردادی مورد بررسی مجدد قرار گیرد و نتیجه نهایی به هیات مدیره ارائه و در این خصوص تصمیم گیری شود. 

در خصوص مصوبه مربوط به پیگیری ابطال برخی از قوانین و تصمیمات خلق الساعه از طریق دیوان عدالت اداری، مقرر شد با توجه به عام بودن این بحث، در صورت طرح موارد خاص، موضوع در کمیسیون حقوقی و قراداد‌ها مطرح و پس از بررسی به هیات مدیره ارائه شود و در صورت تصویب هیات مدیره مورد پیگیری قرار گیرد.

**با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، جلسه کاملا آنلاین برگزار شده و عکس آرشیوی است.


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.