انتخاب شرکت‌های نیان الکترونیک و پارس سامان ایرانیان به عنوان برندهای برتر خراسان رضوی

شرکت نیان الکترونیک و شرکت پارس سامان ایرانیان از اعضای سندیکای صنعت برق ایران در همایش برندینگ (نشان تجاری) به عنوان برند برتر استان خراسان رضوی انتخاب شدند.
انتخاب شرکت‌های نیان الکترونیک و پارس سامان ایرانیان به عنوان برندهای برتر خراسان رضوی
تاریخ : ۱۴۰۱/۰۵/۲۹

دهمین دوره همایش برندینگ (نشان تجاری) با رویکرد سیستم سازی و ماندگاری برند با حضور استاندار، رئیس سازمان صمت و رئیس پارک علم فناوری استان خراسان رضوی و سایر مدیران دولتی و بخش خصوصی استان روز ۲۷ مرداد ماه در هتل پردیسان مشهد برگزار شد. این همایش به همت انجمن مدیران صنایع استان به صورت سالانه در جهت تجلیل از برندهای برتر استان در حوزه های مختلف برگزار می گردد.

در این همایش شرکت نیان الکترونیک و شرکت پارس سامان ایرانیان از اعضای این سندیکا به عنوان برند برتر انتخاب شدند و همچنین شرکت نیان الکترونیک به دلیل اخذ عنوان برند برتر برای دهمین سال متوالی موفق به دریافت کاپ قهرمانی برند این همایش نیز شد.

شایان ذکر است در این همایش بیش از ۷۰ واحد تولیدی شرکت کردند که پس از بررسی شاخص های ارزیابی توسط تیم ارزیاب و داوری، در چهار حوزه پیش برندینگ ، آفرینش برند، ارتباطات برند و پسابرندینگ و صحه گذاری مستندات ارسالی، در مجموع ۱۸ برند برگزیده شدند. 

 




امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.