به همت کمیسیون تخصصی تجدیدپذیر و رویکردهای نوین انرژی سندیکا انجام می شود؛

برنامه‌ریزی برای حضور پر رنگ بخش‌ خصوصی در نشست‌های تخصصی نمایشگاه تجدیدپذیر

جلسه کمیسیون تخصصی تجدیدپذیر و رویکردهای نوین انرژی سندیکا بیست و نهم مرداد ماه سال جاری به صورت برخط برگزار شد.
برنامه‌ریزی برای حضور پر رنگ بخش‌ خصوصی در نشست‌های تخصصی نمایشگاه تجدیدپذیر
تاریخ : ۱۴۰۱/۰۶/۰۵

در ابتدای این جلسه گزارشی از پیگیری‌ها و اقدامات صورت گرفته در خصوص نمایشگاه انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق که قرار است ۲۱ لغایت ۲۴ شهریور ماه برگزارشود، توسط دبیر کمیسیون ارائه و تاکید شد که تامین مالی، توسعه بهره وری، توسعه فناوری‌های دانش بنیان، چالش‌های ساخت داخل و همچنین توسعه انشعابی مهمترین موضوعات مورد نظر ساتبا جهت برگزاری نشست‌های تخصصی در حاشیه این نمایشگاه است. 

با توجه به توافق سندیکا با سایر تشکل‌های عضو میز هماهنگی تشکل‌های تجدیدپذیر مقرر شد سندیکای صنعت برق مسئولیت برگزاری پنل‌های توسعه بهره وری و توسعه فناوری‌های دانش بنیان و چالش‌های ساخت داخل را عهده دار شود. بر همین اساس مقرر شد کمیته انرژی‌های تجدیدپذیر در جلسه آتی خود هماهنگی‌های لازم را به منظور معرفی نماینده و تهیه محتوای لازم در خصوص نشست‌های تخصصی توسعه فناوری‌های دانش بنیان و چالش‌های ساخت داخل انجام دهد.

همچنین انجام هماهنگی‌های لازم جهت معرفی نماینده و تهیه محتوا برای نشست تخصصی توسعه بهره وری با همکاری کمیته مهندسی مشاور به کمیته بهینه سازی سپرده شد.

انجام اطلاع رسانی‌های لازم در خصوص صورت جلسات و اطلاعات مرتبط با میز مشترک تشکل‌های تجدیدپذیر در کمیسیون تجدیدپذیر و رویکرد‌های نوین انرژی سندیکا و نیز قرار گرفتن موضوع نمایشگاه در اولویت‌های کوتاه مدت کمیسیون و برنامه پنجساله هفتم توسعه در اولویت‌های بلند مدت آن، جزو دیگر مصوبات این جلسه بود. 

به علاوه پیشنهاد شد که سندیکا موضوعات قابل پیگیری توسط سایر تشکل‌ها را احصاء و در جلسات میز هماهنگی مطرح کند تا با ایجاد هم افزایی مطلوب از ظرفیت کلیه تشکل‌ها برای به نتیجه رساندن این مباحث استفاده شود. 

لازم به ذکر است که این کمیسیون در جلسه دیگری که پیش از این و در هجدهم تیر ماه برگزار شده بود، ضمن بحث و تبادل نظر حول محور آیین نامه جدید اداره کمیسیون‌ها و کمیته‌های سندیکا و انجام بررسی‌های لازم به منظور معرفی نمایندگان کمیسیون تخصصی تجدیدپذیر و رویکرد‌های نوین انرژی در کمیسیون‌های عمومی، مهندس اسدالله پور به عنوان رئیس و همچنین نماینده این کمیسیون در کمیسیون دانش بنیان و کمیسیون مالی، بانکی انتخاب شد.

همچنین دکتر عنانی جهت حضور در کمیسیون دانش بنیان و کمیسیون حمایت از ساخت داخل، مهندس زحمتی به عنوان نماینده جهت حضور در کمیسیون حقوقی و قرارداد‌ها و کمیسیون مالی، بانکی و سرمایه گذاری، مهندس خصاف به عنوان نماینده جهت حضور در کمیسیون ارزیابی و تشخیص صلاحیت و کمیسیون توسعه صادرات و مهندس هاشمی به عنوان نماینده جهت حضور در کمیسیون توسعه صادرات و کمیسیون مالی، بانکی و سرمایه گذاری معرفی شدند.


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.