پذیرش هیأت تجاری از افغانستان و برگزاری دومین شو روم و نشست تجاری B۲B ایران و افغانستان

دومین شو روم و نشست تجاری B۲B ایران و افغانستان در تاریخ ۲۲ و ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۱ در تهران و با هدف بازاریابی محصولات و یافتن مشتری و نماینده فروش در افغانستان برگزار می‌شود.
پذیرش هیأت تجاری از افغانستان و برگزاری دومین شو روم و نشست تجاری B۲B ایران و افغانستان
تاریخ : ۱۴۰۱/۰۷/۲۰

کشور افغانستان یکی از مقاصد اصلی صادرات محصولات ایرانی است و در حال حاضر بیش از ۳۵ درصد سهم بازار افغانستان در اختیار تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشورمان قراردارد. یکی از مزیت‌های تجارت با افغانستان، فرهنگ و زبان مشترک است که فرآیند برقراری ارتباط تجاری بین ایران و افغانستان را تسهیل نموده ولی مسائل امنیتی افغانستان مانع از سفر ایرانی‌ها به افغانستان جهت انجام بازاریابی صادراتی میدانی در افغانستان شده است.

از این رو " مؤسسه تسهیلگران تجارت فکر فردا " با همکاری " اتاق مشترک بازرگانی ایران و افغانستان" با پذیرش دومین هیأت تجاری از افغانستان متشکل از ۷۰ نفر از معتبرترین تجار و واردکنندگان افغانستان، " دومین شو روم و نشست تجاری B۲B ایران و افغانستان" را در تاریخ ۲۲ و ۲۳  آذر ماه ۱۴۰۱ در تهران  و با هدف بازاریابی محصولات و یافتن مشتری و نماینده فروش در افغانستان برگزار می‌نماید.

حوزه‌های کالایی نشست تجاری شامل ۱.  FMCG(مواد‌غذایی، شوینده، بهداشتی، سلولوزی، پلاستیک و یکبارمصرف، لوازم خانه‌داری، چاپ و بسته بندی) ۲. مصالح و لوازم ساختمانی ۳. دارو، لوازم و تجهیزات پزشکی ۴.  نفت و گاز و پتروشیمی  ۵. لوازم خانگی و آشپزخانه ۶. لوازم و ادوات کشاورزی می‌باشد.

به دلیل توجه به کیفیت جلسات B۲B جهت انجام مذاکرات مؤثر با یکایک تجار، ظرفیت محدود بوده و صرفاً از شرکت‌های ایرانی که محصولات آن‌ها منطبق بر حوزه کالایی و اعلام نیاز تجار افغانستانی مدعو باشد ثبت نام به عمل می‌آید.

لذا از کلیه تولیدکنندگان کشور که فعالیت آنها مرتبط با حوزه های اعلام شده است و قصد تجارت و صادرات به افغانستان را دارند دعوت می شود تا با مشارکت و حضور در این نشست تجاری، توان صادراتی خود را به نمایش بگذارند.

لیست شرکت‌های ایرانی که تا ۵ آبان ماه ۱۴۰۱ ثبت نام خود را قطعی نمایند، برای تجار افغانستان ارسال می‌شود تا لیست نهایی هیئت تجاری افغانستان متناسب با شرکت ایرانی حاضر در این نشست تجاری، تنظیم گردد.

اطلاعات تکمیلی در پیوست ها - تماس با دبیرخانه: ۶۶۵۶۳۱۱۸-۰۲۱

دریافت فراخوان و فرم ثبت نام


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.