در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌گردد؛

دومین کنفرانس بین المللی برند سبز

دومین کنفرانس بین المللی برند سبز با برنامه هایی همچون حضور سخنرانان ملی و بین المللی، برگزاری کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی، ارایه مقالات برگزیده، تقدیر شایسته از برند های سبز، برگزاری نمایشگاه جانبی در اسفند ماه سال جاری برگزار می گردد.
دومین کنفرانس بین المللی برند سبز
تاریخ : ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

محورهای کنفرانس: 

راهبردهای توسعه دانش برند سبزدر عرصه بین المللی نقش برند سازی در حمایت از تولید ملی و سرمایه ایران راهکارهای خلق ، پایداری و ارتقاء برند سبز با رویکرد انطباق با معیارهای بین المللی هویت سازی برند سبز و نقش آن در توسعه جایگاه برند معتبر و بین المللی راهبرد های حقوقی و مالکیت معنوی در توسعه برند ها شناسایی ، ارزشگذاری سنجش مادی و معنوی برند در حوزه زیست محیطی

 

اهداف کنفرانس:

ارتقاء، توسعه و ترویج دانش مدیریت و توسعه برند سبز تعامل پژوهشگران و متخصصین حوزه برند در راستای تبادل تجارت پیرامون توسعه و بکارگیری تکنیک های برند سازی سبز تبیین چالشها و راهکارهای برند سازی سبز ایجاد پشتوانه ساختاری ، علمی ، پژوهشی و بین المللی برای فرهنگ سازی برند سبز کمک به توسعه پایدار صادرات در حوزه تولید محصوالت و خدمات سبز تبیین اهمیت برند و ترغیب سازمانها و تشکل های زیست محیطی به امر برندسازی سبز

 

سخنرانان داخلی و بین المللی، برگزاری پنل های تخصصی و کارگاهای آموزشی و کاربردی سخنرانان بین المللی :ارایه تجارب موفق و مورد کاوی) دو مورد برند بین المللی و دو مورد برند ایرانی( نشست مطبوعاتی، برگزاری نمایشگاه تخصصی جانبی ، ارایه مقاالت برگزیده امکان ارتباط موثر مشارکت کنندگان داخلی و بین المللی برای تعامالت و همکاریهای تجاری دو جانبه رو نمایی از استارتاب‌های زیست محیطی و مسئولیت اجتماعی وامضاء تفاهم نامه شبکه بانکی برای اعطاء تسهیالت معرفی و تقدیر شایسته از برندهای سبز و برندهای حامی محیط زیست و امضاءپروتکل‌های پژوهشی تجلیل از افراد حقیقی و حقوقی الگوساز در راستای حمایت از زیست محیطی و مسئولیت اجتماعی

 


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.