تدوین اولویت‌های اعضا در دستور کار کمیسیون بازرگانی قرار گرفت

جلسه هیات رئیسه کمیسیون بازرگانی سندیکای صنعت برق ایران هشتم بهمن ماه سال جاری برگزار شد.
تدوین اولویت‌های اعضا در دستور کار کمیسیون بازرگانی قرار گرفت
تاریخ : ۱۴۰۱/۱۱/۲۴

در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم برگزاری منظم و مستمر جلسات و نیز به نتیجه رساندن موضوعات مطرح شده در کمیسیون، اذعان شد که جهت کسب نظرات اعضا در همه حوزه‌ها، برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری نشست مشترک با کمیته‌های زیرمجموعه کمیسیون بازرگانی انجام شده تا از این طریق در خصوص اولویت‌های این کمیسیون، یک جمع‌بندی جامع حاصل شود. 

 

از جمله موضوعاتی که به عنوان دغدغه فعالان حوزه مهندسی بازرگانی مطرح شد، برندینگ، تحریم و محدودیت ایجاد شده در فضای مجازی بود. همچنین پیشنهاد شد که سندیکا در صورت امکان نسبت به ایجاد کنسرسیومی از شرکت‌های عضو در کشور ثالثی که دارای ثبات است، اقدام کرده و از این طریق زمینه را برای کاهش هزینه‌های ناشی از این محدودیت‌ها برای شرکت‌های عضو فراهم کند. در همین راستا تاکید شد که سندیکا بر اساس اساسنامه، امکان تشکیل شرکت و یا کنسرسیوم را ندارد ولی میتواند به تاسیس و تشکیل آنها کمک کرده و بستر ارزیابی شرکت‌ها جهت حضور در کنسرسیوم‌های صادراتی را فراهم کند.


برگزاری منظم جلسات، لزوم انتقال نظرات کمیسیون به هیات مدیره، لزوم کسب نظرات کمیته‌های زیرمجموعه، اولویت‌بندی موضوعات و مسائل مرتبط با حوزه فعالیت اعضا و همچنین جلب مشارکت شرکت‌های بزرگ در کمیسیون از دیگر پیشنهادات مطروحه از سوی اعضای هیات رئیسه بود.


در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم برگزاری جلسات به صورت حضوری، مقرر شد موارد مطروحه از سوی اعضا در جلسه در خصوص موضوعات مالیات، ارز، و بیمه تامین اجتماعی  جهت تدوین دستورالعمل جدید کاری به صورت مکتوب به سندیکا اعلام شود.
همچنین قرار بر این گذاشته شد که جلسات کمیسیون بازرگانی با حضور هیات رئیسه کمیتههای زیر مجموعه شامل تامین‌کنندگان توزیع، تامین‌کنندگان انتقال و تامین‌کنندگان نیروگاهی برگزار شود.


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.