سندیکایی‌ها در اصفهان، سمنان، کرمان، مشهد و یزد به هیات رئیسه اتاق راه یافتند

پنج نماینده صنعت برق در انتخابات هیات رئیسه اتاق‌های بازرگانی اصفهان، سمنان، کرمان، مشهد و یزد به مهمترین کرسی‌های پارلمان بخش خصوصی رسیدند.
سندیکایی‌ها در اصفهان، سمنان، کرمان، مشهد و یزد به هیات رئیسه اتاق راه یافتند
تاریخ : ۱۴۰۲/۰۲/۲۵

هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان در دوره دهم ضمن انتخاب هیئت رئیسه جدید این اتاق، مهندس فرج الله معماری عضو سندیکای صنعت برق و مدیرعامل شرکت آریا ترانسفو را به عنوان رئیس اتاق بازرگانی سمنان در چهار سال آینده برگزیدند.

بر اساس انتخابات صورت گرفته در مشهد مهندس محمدعلی چمنیان، عضو سندیکای صنعت برق و مدیرعامل شرکت نیان الکترونیک در جمع پنج نفره هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مشهد به عنوان نایب رئیس اول برگزیده شد و اعتبارنامه خود را از غلامحسین شافعی، رییس اتاق ایران دریافت کرد. 

در کرمان هم مهندس عباس جبالبارزی عضو سندیکای صنعت برق ایران و مدیرعامل شرکت جبال الکتریک کویر در هیات رئیسه اتاق بازرگانی کرمان برگزیده و مسئولیت خزانه‌دار را عهده دار شد. 

با برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان هم اعضای هیات رییسه این اتاق انتخاب شدند و بر این اساس مهندس علی صفرنوراله از اعضای سندیکا و رئیس هیات مدیره شرکت صفانیکو سپاهان در هیات رییسه این نهاد به عنوان خزانه‌دار انتخاب شد. در یزد هم مهندس علی اصغر بیگی‌یزدی عضو سندیکای صنعت برق ایران و مدیرعامل شرکت سیم و کابل یزد در هیات رئیسه اتاق بازرگانی یزد به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شد. 

سندیکای صنعت برق ایران ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای نمایندگان صنعت برق، امیدوار است که ارتقاء جایگاه این نمایندگان در ساختار اتاق‌های بازرگانی، پیگیری اهداف صنعت برق کشور را تسهیل کرده و قدرت چانه‌زنی نمایندگان و تشکل‌های فعال این حوزه را بیش از پیش افزایش دهد.


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.