معرفی سامانه ترینداک

موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی به‌منظور دسترسی آسان، سریع و رایگان محققین، دانش‌پژوهان، سیاست‌گذاران و کلیه فعالان اقتصادی به تمامی مستندات پژوهشی خود، سامانه ترینداک را راه‌اندازی کرده است.
معرفی سامانه ترینداک
تاریخ : ۱۴۰۲/۰۵/۳۱

برای دسترسی به مستندات علمی این موسسه نظیر طرح تحقیقاتی، گزارش‌ها علمی، اظهارنظرها، دیدگاه ها، رصد تحولات تجاری و اقتصادی ایران و جهان، نتایج میزگردها و هم‌اندیشی‌ها و ... کافی است در وبسایت ترینداک به آدرس  https://trindoc.itsr.ir در قسمت ثبت‌نام، عملیات ثبت‌نام صورت گیرد. بلافاصله پس وارد کردن مشخصات خود در آن قسمت و تائید آن از سوی شما، کار ثبت‌نام شما پایان یافته و شما یکی از استفاده‌کنندگان سامانه ترینداک خواهید بود.

سامانه ترینداک دارای جستجوی پیشرفته هم هست. در قسمت جستجوی پیشرفته، امکان جستجوی مستندات علمی برحسب انواع مشخصات یک سند علمی وجود دارد.

لازم به ذکر است که علاوه بر موسسه، نهادهای وابسته به این موسسه نیز آثار علمی را تهیه و منتشر می‌کنند که این آثار همراه با آثار علمی موسسه، در سامانه ترینداک بارگذاری می‌شود و در دسترس همگان قرار می‌گیرد. درصورتی‌که استفاده کننده مایل باشد که تنها مستندات علمی یک نهاد خاص از زیرمجموعه این موسسه را جستجو کند، می‌تواند از قسمت «سامانه تولیدکننده» در جستجوی پیشرفته این جستجو و دسترسی را انجام دهد.


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.