معاون هماهنگی توزیع توانیر مطرح کرد

لزوم گذر شرکت‌های توزیع از مدیریت سنتی به هوشمند

معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: پیاده‌سازی کامل حاکمیت شرکتی پیش نیاز گذر از مدیریت سنتی به هوشمند است. تدوین شاخص‌ها و اندازه‌گیری دوره‌ای شاخص‌ها و همچنین ارزيابی عملکرد و نظام پاداش‌دهی متناسب با عملکرد به عنوان پیش نیاز اصلی اجرای این سیاست هستند.
لزوم گذر شرکت‌های توزیع از مدیریت سنتی به هوشمند
تاریخ : ۱۴۰۳/۰۲/۱۲

محسن ذبیحی معاون هماهنگی توزیع توانیر در آیین گشایش بیست و هشتمین همایش بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق در زنجان با بیان اینکه توزیع برق پیشانی ارائه خدمات به مردم است و اهمیت و جایگاه ویژه ای دارد، افزود: در سال‌های اخیر تغییرات متعددی را در حوزه توزیع برق شاهد بودیم.

ذبیحی گفت: وضعیت ناترازی که ناشی از بد مصرفی است فرصتی برای توزیع ایجاد کرد تا نگاه خود را به حوزه توزیع تغییر دهد و با تغییرات در قوانین و مدل‌ها این تهدید را به یک فرصت تبدیل کند.

وی بر ضرورت افزایش تاب‌آوری شبکه اشاره کرد و افزود: تمرکز بر مشارکت مردم در حوزه تولید برق در همین راستاست که در شعار سال هم مورد تاکید قرار گرفته است.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر به لزوم گذر از مدیریت سنتی شبکه توزیع برق به مدیریت فعال و هوشمند سیستم اشاره کرد و گفت: اولویت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت برق بر همین رویکرد تنظیم شده است.

ذبیحی افزود: پیاده‌سازی کامل حاکمیت شرکتی پیش نیاز گذر از مدیریت سنتی به هوشمند است. تدوین شاخص‌ها و اندازه‌گیری دوره‌ای شاخص‌ها و همچنین ارزيابی عملکرد و نظام پاداش‌دهی متناسب با عملکرد به عنوان پیش نیاز اصلی اجرای این سیاست هستند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: اقدام دوم اصلاح جریان مالی است که اولین گام آن از ابتدای اردیبهشت آغاز شده است تا شرکت‌های توزیع امور خود را مدیریت کنند. با تداوم این مسیر شرکت‌های توزیع در آینده نزدیک با هیات مدیره و مدیریت مستقل اداره خواهند شد.


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.