مشخصات فنی و روش اجرایی جامع سیستم‌های اتوماسیون در آستانه نهایی شدن

جلسه هیات رئیسه کمیته تخصصی اتوماسیون و مخابرات سندیکای صنعت برق ایران با محوریت بحث و تبادل نظر در خصوص جلسه مشترک این کمیته با هیات مدیره سندیکا، بیست و هفتم خرداد ماه سال جاری در محل این تشکل برگزار شد.
مشخصات فنی و روش اجرایی جامع سیستم‌های اتوماسیون در آستانه نهایی شدن
تاریخ : ۱۴۰۳/۰۴/۱۶

در بخشی از این جلسه به موضوع آزمایشگاه‌ها و ضرورت وحدت رویه آزمایشگاهی پرداخته و تاکید شد که با توجه به تخصص شرکت اپیل در این حوزه و ارتباط آن با سازمان استاندارد، همکاری با این شرکت می‌تواند مثمر ثمر واقع شود. بر این اساس مقرر شد پس از بررسی‌های لازم توسط کارگروه آزمایشگاه، نشست مشترکی با مدیرعامل شرکت اپیل برگزار و پس از آن تصمیم‌گیری‌های لازم در این خصوص انجام شود. 

در بخش دیگری از جلسه اقدامات کمیته در زمینه قرارداد تدوین مشخصات فنی و روش اجرایی جامع سیستم‌های اتوماسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد بعد از اتمام کار در سایت سندیکا بارگذاری شده و در اختیار اعضا و سایر مخاطبان قرار گیرد. همچنین پیشنهاد شد برنامه‌ریزی‌های لازم برای رونمایی از این دستاورد طی مراسمی انجام شود. 

در این جلسه همچنین پیرامون نقشه راه و عملکرد کارگروه آزمایشگاه توسط اعضای هیات رئیسه تبادل نظر و مقرر شد تصمیم‌گیری در خصوص ایده‌های کلی نقشه راه توسط کارگروه انجام و نهایی شود.


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.