برگزاری دوره آموزشی تامین مالی از طریق انتشار اوراق در بازار سرمایه

هزینه برای آموزش، نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده است. امور آموزش سندیکای صنعت برق ایران با دو رویکرد "دیده‌بانی" با هدف کمک برای عبور از گذشته و حال و همچنین "ایده‌بانی" با هدف آینده نگری در تلاش است دوره‌های آموزشی کاربردی را برای اعضای محترم سندیکا طراحی و برگزار نماید.
برگزاری دوره آموزشی تامین مالی از طریق انتشار اوراق در بازار سرمایه
تاریخ : ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

 یکی از این کارگاه‌های آموزشی با رویکرد "دیده‌بانی" و گرایش آینده نگرانه دوره آموزشی تامین مالی از طریق انتشار اوراق در بازار سرمایه می‌باشد که قرار است طی 1 جلسه 2 ساعته به آن پرداخته شود؛ همچنین در راستای محقق شدن اهداف فوق‌الذکر از شرکت‌های محترم دعوت می‌گردد با توجه به ظرفیت¬های محدود و تعیین حد نصاب جهت هماهنگی ثبت‌نام جدول ذیل را تکمیل و به دبیرخانه سندیکا به آدرس ایمیل (info@ieis.ir) ارسال نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66570930 (داخلی110) و یا شماره همراه 09981541607(سرکار خانم حدادی) تماس حاصل فرمایند. 

 

مشخصات برگزاری دوره
ـ مدرس دوره:
سرکار خانم عسگری.مدیر واحد فروش کارگزاری آگاه
ـ سرفصل‌ها: تعریف و اهمیت تأمین مالی/ معرفی بازار سرمایه و نقش آن در تأمین مالی/ انواع روش‌های تأمین مالی (داخلی و خارجی)/ تعریف اوراق بهادار/ انواع اوراق بهادار (سهام، اوراق قرضه، اوراق مشارکت و...(/ تفاوت‌ها و ویژگی‌های هر نوع اوراق بهادار/ فرآیند انتشار اوراق بهادار/ مراحل مختلف از تصمیمگیری تا اجرای انتشار/ نقش نهادهای مالی و مشاوران در فرآیند انتشار
ـ زمان: 1403/05/16از ساعت 14 الی 16
ـ مکان: تهران، خ فاطمی غربی، سیندخت شمالی، پلاک 15، طبقه منفی یک
ـ هزینه: 7.000.000 ریال (20 درصد تخفیف ویژه اعضای سندیکا)

 
مشاهده نامه و فرم ثبت نام


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.