۲۱ مرداد برگزار می‌شود؛

نشست «بررسی فرصت‌های تجاری و همکاری‌های بین‌المللی در صنعت برق»

نشست «بررسی فرصت‌های تجاری و همکاری‌های بین‌المللی در صنعت برق» 21 مرداد به همت شرکت بین‌المللی مآدیکو با همکاری سندیکای صنعت برق ایران برگزار می‌شود.
نشست «بررسی فرصت‌های تجاری و همکاری‌های بین‌المللی در صنعت برق»
تاریخ : ۱۴۰۳/۰۵/۱۳

شرکت بین‌المللی مآدیکو با همکاری سندیکای صنعت برق ایران، نشست بررسی فرصت‌های تجاری و همکاری‌های بین‌المللی در صنعت برق را یکشنبه ۲۱ مردادماه 1403 از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر در  سالن روزبه مرکز آموزش های بازرگانی وزارت صمت واقع در خیابان کارگر شمالی، رو به روی پارک لاله، نبش کوچه همدان برگزار خواهد کرد.

این نشست شامل پنل تخصصی با عنوان «آینده همکاری‌های تجاری ایران و آلمان» خواهد بود که به موضوعاتی همچون راه‌های تجارت با آلمان، ارائه‌ی راهکارهای عملی برای ثبت شرکت و شرکت‌داری در کشور آلمان، اعزام هیات‌های تجاری و زمینه‌های انتقال دانش و تکنولوژی آلمان به صنعت برق ایران می‌پردازد.

محمد وحیدی، مدیر عامل مرکز آموزش‌های بازرگانی وزارت صمت، سخنران آغازین این نشست خواهد بود. همچنین مهدی مسائلی دبیرکل سندیکای صنعت برق ایران و نائب رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران، آرمان خالقی قائم‌مقام دبیرکل و عضو هیئت مدیره‌ی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و مجتبی دادوند مدیرعامل و بنیان‌گذار شرکت مشاوره بین‌المللی مآدیکو سخنرانان پنل تخصصی این نشست خواهند بود. 

بخش‌های مختلف این نشست از جمله پنل تخصصی، بخش پرسش‌و پاسخ تعاملی و نیز فضایی که برای شبکه‌سازی و نتورکینگ درنظر گرفته شده، فرصتی برای کشف فرصت‌های نوین در بازارهای بین‌المللی، شبکه‌سازی با بازیگران کلیدی صنعت برق و آشنایی با استراتژی‌های برای گسترش کسب و کار در عرصه‌ی بین‌المللی خواهد بود.

تمامی علاقه‌مندان به‌ویژه فعالان اقتصادی در حوزه برق، صاحبان صنایع، مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان، کارشناسان حوزه انرژی، دانشجویان و پژوهشگران رشته‌های مرتبط با صنعت برق و انرژی، و همچنین علاقه‌مندان به توسعه روابط تجاری بین‌المللی می‌توانند برای ثبت‌نام و حضور در این نشست، با شماره تلفن‌ 09918201061 تماس بگیرند.



امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.