دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)

دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت مهر ۱۴۰۳ و با حضور جمعی از برجسته‌ترین سخنرانان داخلی و خارجی، مدیران مجرب، اساتید فرهیخته دانشگاه و فعالان متخصص صنعت ساخت، با بیش از ۷۰۰ شرکت‌کننده برگزار می‌شود.
دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)
تاریخ : ۱۴۰۳/۰۵/۱۷

سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS) با هدف گردهمایی مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت و ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت برگزار می‌شود. 

در رویداد اول، حدود ۵۰۰ شرکت‌کننده از جامعه مدیریت پروژه و مدیریت ساخت و ۲۲ شرکت و سازمان با حمایت ۲۹ انجمن، دانشگاه و تشکل، با برگزاری ۲۳ سخنرانی، پنل و کارگاه آموزشی در ۲ روز با هدف تلاش در راستای ایجاد اکوسیستم تخصصی مدیریت ساخت در ایران و فرهنگ‌سازی دانش تخصصی مدیریت ساخت، گرد هم آمدند. 

رویداد دوم قرار است با افزودن بخش‌های جدیدی چون «نمایشگاه صنعت ساخت»، «نمایشگاه کاریابی»، «فضای تخصصی لانژ»، به همراه افزایش تعداد کارگاه‌های تخصصی و تغییر ساختار پنل‌های چالش‌ها و راهکارها، به شکل متفاوت‌تری برگزار گردد تا به هدف والای خود که ایجاد یک اکوسیستم تخصصی برای مدیریت ساخت در کشورمان است، گام بردارد. 

دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت، در مهر ۱۴۰۳ و با حضور جمعی از برجسته‌ترین سخنرانان داخلی و خارجی، مدیران مجرب، اساتید فرهیخته دانشگاه و فعالان متخصص صنعت ساخت، با بیش از ۷۰۰ شرکت‌کننده برگزار می‌گردد تا بتواند یکی از تخصصی‌ترین و بزرگ‌ترین شبکه‌های ارتباطی صنعت ساخت را ایجاد نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا کلیک کنید. 


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.